Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Του είπε ο προπονητής ΠΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ κι αυτός το πήρε κυριολεκτικά!!!


Ακόμα και να σταματήσει το ποδόσφαιρο σκέφτεται ο Πέπε, μετά τα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με τη Χετάφε. «Είναι οι χειρότερες μέρες της ζωής μου. Δεν έχω καμία διάθεση να ξαναπαίξω ποδόσφαιρο. Είδα το περιστατικό στην τηλεόραση και δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου. Έχασα την ψυχραιμία μου και τρελάθηκα», ανέφερε αρχικά ο Πορτογάλος άσος.

Και συνέχισε: «Δεν είμαι εγώ αυτός! Η χειρότερη τιμωρία για μένα είναι αυτό που περνάω τώρα. Αν δω ότι δεν μπορώ να επιστρέψω στο ποδόσφαιρο, θα δοκιμάσω κάτι άλλο». Ο διεθνής άσος κινδυνεύει με τιμωρία τριών έως έξι αγωνιστικών.
ΔΕΙΤΕ το video



1 σχόλιο:

  1. Και αυτό λέγεται άθλημα;
    Θεωρώ πως ανήκω στην σπάνια ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι αδιαφορούν πλήρως για το ποδόσφαιρο.
    Καλή σου μέρα, καλή συνέχεια,
    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...