Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Οι δέκα εντολές του δημόσιου υπάλληλου...!!!


Οι δέκα εντολές του δημόσιου υπάλληλου...!!!

1 ) Ἐγὼ εἶμι Κύριος ὁ Θεός σου, οὐκ ἔσονται σοὶ θεοὶ ἕτεροι πλὴν ἑμοῦ
Ερμηνεία : Eγω ειμί το κράτος και ο θεός σου δεν υπάρχει κανένας άλλος πολίτης ποιο εξασφαλισμένος από εμένα

2 ) Οὐ ποιήσεις σε αυτῷ εἴδωλον, οὐδὲ παντὸς ὁμοίωμα, ὅσα ἐν τῷ οὐρανῷ ἄνω καὶ ὅσα ἐν τῇ γῇ κάτω καὶ ὅσα ἐν τοῖς ὕδασιν ὑποκάτω τῆς γῆς
Ερμηνεία : Μην κατασκευάσεις ποτέ πολίτη κατηγόριες για εμένα η για το είδωλο μου για τα όσα αντιλαμβάνεσαι και κάνω εν υπηρεσία μου εν τη γη και υπογείως αυτής

3 ) Οὐ λήψει τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου τοῦ Θεοῦ σου ἐπὶ ματαίῳ
Ερμηνεία : Ποτέ να μην μου λήψει η κρατική προστασία και ατιμωρησία μου

4 ) Ἓξ ἡμέρας ἔργα καὶ ποιήσεις πάντα τὰ ἔργα σου. Τῇ δὲ ἡμέρᾳ τῇ ἑβδόμῃ σάββατα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου
Ερμηνεία : Έξη ημέρες θα εργάζονται άπαντες οι άλλοι για την παραγωγή και την ανάπτυξη πλην εμού και τη δε έβδομη σαββατο το κράτος και ο θεός εγώ ειμί

5 ) Τίμα τὸν πατέρα σου καὶ τὴν μητέρα σου, ἵνα εὖ σοι γένηται καὶ ἵνα μακροχρόνιος γένῃ ἐπὶ τῆς γῆς
Ερμηνεία : Τίμα το μέσον η την εκάστοτε κυβέρνηση που σε τοποθέτησε εκεί ίνα εσύ γίνεις μακροχρόνιος αργόσχολος επί της γης

6 ) Οὐ μοιχεύσεις.
Ερμηνεία : Ποτέ να μην εργάζεσαι όλη την εβδομάδα

7 ) Οὐ κλέψεις
Ερμηνεία : Ποτέ να μην αφήνεις τις μίζες ανεκμετάλλευτες

8 ) Οὐ φονεύσεις
Ερμηνεία : Ποτέ να μην σκοτώνεις όλες τις ώρες σε εργασία

9 ) Οὐ ψευδομαρτυρήσεις κατὰ τοῦ πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδῆ
Ερμηνεία : Ποτέ να μην δίνης την σωστή πληροφορία στον πολίτη για να σε έχει πάντα ανάγκη

10 ) Οὐκ ἐπιθυμήσεις πάντα ὅσα τῷ πλησίον σου ἐστι
Ερμηνεία : Ποτέ να μην επιθυμήσει τα προνομία του απλού πολίτη και να εργασθείς όπως αυτόν

από Ηράκλειο Κουασιμόδεια Πόλη

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...