Δημοσιογραφική κατάντια χαρακτηρίζει ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αναγέννησης και παλαίμαχος δημοσιογράφος κ. Σταύρος Βιτάλης, το παιχνίδι που παίχτηκε για μια ακόμη φορά από τα μεγαλοκάναλα, για το θάψιμο της υπόθεσης των παράνομων διοδίων.
Ο κ. Βιτάλης, που εδώ και έξι μήνες αγωνίζεται να φέρει επιτέλους στην επιφάνεια τα κόντρα σε κάθε λογική νομιμότητας διόδια που επιβάλλονται σε ανύπαρκτες εθνικές οδούς, όπως στα Τέμπη και στην υποτιθέμενη "εθνική οδό" Κορίνθου -Πατρών, "στήθηκε" για δεύτερη φορά, στο στούντιο του Αντένα αυτή τη φορά από τον κ. Γ. Παπαδάκη για πάνω από δύο ώρες, χωρίς να γίνεται αναφορά στο θέμα,με πρόδηλο στόχο, το ζήτημα να περάσει στα αζήτητα. Το ίδιο έκανε και πριν λίγο καιρό ο κ. Αφτιάς του Αλφα, ανακοινώνοντας την υπόθεση, κρατώντας για πολλές ώρες στο στούντιο τον κ. Βιτάλη και μη ανακοινώνοντας τίποτε για το πάρα πολύ σοβαρό αυτό θέμα, που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες πολίτες, που πληρώνουν καθημερινά το χαράτσι των παράνομων διοδίων.
Παλιός δημοσιογράφος ο κ. Βιτάλης, από εκείνη μάλιστα τη γενιά της μεταπολίτευσης που πίστεψε πως κάτι θα γίνει από την μαχόμενη τότε δημοσιογραφία, για να αλλάξει η δύστυχη και ταλαιπωρημένη πατρίδα μας, αποχώρησε μετά από δύο και πλέον ώρες στήσιμο από το στούντιο του Αντέννα.Παράλληλα, αρνήθηκε να παίξει το παιχνίδι των καναλιών, πηγαίνοντας στον κ.Αφτιά και τον Αλφα, προσπαθώντας να σώσει τουλάχιστον την προσωπική του αξιοπρέπεια από ένα τρίτο θάψιμο του μεγάλου ζητήματος των παράνομων διοδίων.
"Φαίνεται" τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Βιτάλης, "ότι τα μεγαλοκάναλα έχουν αναπτύξει ένα εσωτερικό μηχανισμό αλληλεγγύης σε αυτό το ζήτημα, μια που ο ιδιοκτήτης μεγαλοκάναλου, είναι και το μεγάλο αφεντικό στην κοινοπραξία (ΚΕΝΤΡΙ: Ποιός, ποιός;) που εκμεταλλεύεται τα διόδια. Έτσι κι επειδή "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει", οι "συνάδελφοι δημοσιογράφοι" στο πλαίσιο αυτής της ιδιότυπης αυτολογοκρισίας που έχουν επιβάλει στους κώδικές τους, έχουν συνεννοηθεί να "θάψουν" το θέματων παράνομων διοδίων. Επιλέγοντας παράλληλα να εξαφανίζουν από τις δημοσκοπήσεις τους τη Δημοκρατική Αναγέννηση και έναν πολιτικό, τον Στέλιο Παπαθεμελή, που επί 33 κοσμεί με την παρουσία του την πολιτική ζωή του τόπου.
Ευτυχώς - προσθέτει στην δήλωσή του ο κ. Βιτάλης - υπάρχουν και τα blogs, οι Έλληνες bloggers και τα περιφερειακά και τοπικά ΜΜΕ, που αναδεικνύουν τα ζητήματα αυτού του τόπου, κάνοντας καθημερινά μαθήματα δημοσιογραφίας στους κατά τα άλλα "επαγγελματίες δημοσιογράφους" των μεγαλοκάναλων και των αφεντικών - εργολάβων που είναι ιδιοκτήτες τους. Και φυσικά με φωτεινή εξαίρεση την εφημερίδα Espresso, που μπορεί να επιλέγει μια ιδιότυπης μορφής δημοσιογραφία, ανέδειξε ωστόσο θαρραλέα και πρωτοσέλιδα το ζήτημα των παράνομων διοδίων. Ισως ήλθε η ώρα - ολοκληρώνει στη δήλωσή του ο κ. Βιτάλης- οι Έλληνες πολίτες να περάσουν σε ενεργή αντεπίθεση στην "δικτατορία των καναλαρχών" όπως την χαρακτήρισε ο Στάθης Παναγούλης, και να απαιτήσουναπό τους τοπικούς τους άρχοντες, δήμαρχους και νομάρχες, να κόψουν την παροχή διευκολύνσεων (εγκαταστάσεις, ηλεκτρικό ρεύμα κλπ) στους αναμεταδότες των ιδιωτικών μεγαλοκάναλων. Για να δυναμώσει έτσι και η φωνή των περιφερειακών και τοπικών τηλεοπτικών καναλιών που αγωνίζονται καθημερινά να προσφέρουν άμεση και έντιμη ενημέρωση στους τηλεθεατές τους".
από το blog του Παπαθεμελή
Σημείωση από ΚΕΝΤΡΙ: Για να μην ξεχνιόμαστε και επειδή δεν τρώμε ...κουτόχορτο, η Οδηγία 1999/62/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ξεκαθαρίζει ότι διόδια επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων και περιγράφει τι εννοούμε όταν λέμε "αυτοκινητόδρομος".
Το να πληρώνεις διόδια στην σκοτώστρα Πάτρα-Κόρινθο και στα Τέμπη δεν είναι απλώς κοροϊδία, είναι νταβαντζιλίκι και ληστεία κατ' εξακολούθηση!!! Δεν το λέω εγώ, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το λέει...
Ο κ. Βιτάλης, που εδώ και έξι μήνες αγωνίζεται να φέρει επιτέλους στην επιφάνεια τα κόντρα σε κάθε λογική νομιμότητας διόδια που επιβάλλονται σε ανύπαρκτες εθνικές οδούς, όπως στα Τέμπη και στην υποτιθέμενη "εθνική οδό" Κορίνθου -Πατρών, "στήθηκε" για δεύτερη φορά, στο στούντιο του Αντένα αυτή τη φορά από τον κ. Γ. Παπαδάκη για πάνω από δύο ώρες, χωρίς να γίνεται αναφορά στο θέμα,με πρόδηλο στόχο, το ζήτημα να περάσει στα αζήτητα. Το ίδιο έκανε και πριν λίγο καιρό ο κ. Αφτιάς του Αλφα, ανακοινώνοντας την υπόθεση, κρατώντας για πολλές ώρες στο στούντιο τον κ. Βιτάλη και μη ανακοινώνοντας τίποτε για το πάρα πολύ σοβαρό αυτό θέμα, που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες πολίτες, που πληρώνουν καθημερινά το χαράτσι των παράνομων διοδίων.
Παλιός δημοσιογράφος ο κ. Βιτάλης, από εκείνη μάλιστα τη γενιά της μεταπολίτευσης που πίστεψε πως κάτι θα γίνει από την μαχόμενη τότε δημοσιογραφία, για να αλλάξει η δύστυχη και ταλαιπωρημένη πατρίδα μας, αποχώρησε μετά από δύο και πλέον ώρες στήσιμο από το στούντιο του Αντέννα.Παράλληλα, αρνήθηκε να παίξει το παιχνίδι των καναλιών, πηγαίνοντας στον κ.Αφτιά και τον Αλφα, προσπαθώντας να σώσει τουλάχιστον την προσωπική του αξιοπρέπεια από ένα τρίτο θάψιμο του μεγάλου ζητήματος των παράνομων διοδίων.
"Φαίνεται" τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Βιτάλης, "ότι τα μεγαλοκάναλα έχουν αναπτύξει ένα εσωτερικό μηχανισμό αλληλεγγύης σε αυτό το ζήτημα, μια που ο ιδιοκτήτης μεγαλοκάναλου, είναι και το μεγάλο αφεντικό στην κοινοπραξία (ΚΕΝΤΡΙ: Ποιός, ποιός;) που εκμεταλλεύεται τα διόδια. Έτσι κι επειδή "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει", οι "συνάδελφοι δημοσιογράφοι" στο πλαίσιο αυτής της ιδιότυπης αυτολογοκρισίας που έχουν επιβάλει στους κώδικές τους, έχουν συνεννοηθεί να "θάψουν" το θέματων παράνομων διοδίων. Επιλέγοντας παράλληλα να εξαφανίζουν από τις δημοσκοπήσεις τους τη Δημοκρατική Αναγέννηση και έναν πολιτικό, τον Στέλιο Παπαθεμελή, που επί 33 κοσμεί με την παρουσία του την πολιτική ζωή του τόπου.
Ευτυχώς - προσθέτει στην δήλωσή του ο κ. Βιτάλης - υπάρχουν και τα blogs, οι Έλληνες bloggers και τα περιφερειακά και τοπικά ΜΜΕ, που αναδεικνύουν τα ζητήματα αυτού του τόπου, κάνοντας καθημερινά μαθήματα δημοσιογραφίας στους κατά τα άλλα "επαγγελματίες δημοσιογράφους" των μεγαλοκάναλων και των αφεντικών - εργολάβων που είναι ιδιοκτήτες τους. Και φυσικά με φωτεινή εξαίρεση την εφημερίδα Espresso, που μπορεί να επιλέγει μια ιδιότυπης μορφής δημοσιογραφία, ανέδειξε ωστόσο θαρραλέα και πρωτοσέλιδα το ζήτημα των παράνομων διοδίων. Ισως ήλθε η ώρα - ολοκληρώνει στη δήλωσή του ο κ. Βιτάλης- οι Έλληνες πολίτες να περάσουν σε ενεργή αντεπίθεση στην "δικτατορία των καναλαρχών" όπως την χαρακτήρισε ο Στάθης Παναγούλης, και να απαιτήσουναπό τους τοπικούς τους άρχοντες, δήμαρχους και νομάρχες, να κόψουν την παροχή διευκολύνσεων (εγκαταστάσεις, ηλεκτρικό ρεύμα κλπ) στους αναμεταδότες των ιδιωτικών μεγαλοκάναλων. Για να δυναμώσει έτσι και η φωνή των περιφερειακών και τοπικών τηλεοπτικών καναλιών που αγωνίζονται καθημερινά να προσφέρουν άμεση και έντιμη ενημέρωση στους τηλεθεατές τους".
από το blog του Παπαθεμελή
Σημείωση από ΚΕΝΤΡΙ: Για να μην ξεχνιόμαστε και επειδή δεν τρώμε ...κουτόχορτο, η Οδηγία 1999/62/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ξεκαθαρίζει ότι διόδια επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων και περιγράφει τι εννοούμε όταν λέμε "αυτοκινητόδρομος".
Το να πληρώνεις διόδια στην σκοτώστρα Πάτρα-Κόρινθο και στα Τέμπη δεν είναι απλώς κοροϊδία, είναι νταβαντζιλίκι και ληστεία κατ' εξακολούθηση!!! Δεν το λέω εγώ, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το λέει...
πέστα άνθρωπε μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφή