Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Πρόσεξε, οι προβατίνες είναι μαρτυριάρες...


Ένας μάγος εμφανίζεται μια μέρα ξαφνικά σε ένα ορεινό χωριό της ελληνικής επαρχίας. Ένας χωρικός τον συναντά τυχαία στον δρόμο και βλέποντάς τον ντυμένο έτσι περίεργα, τον ρωτά:

- "Τί είσαι εσύ;"
- "Εγώ είμαι μάγος, μπορώ και μιλάω με τα ζώα!"
- "Μπα!!!", του λέει ο χωρικός κοροϊδευτικά, "Τί μου λες; Για πάμε στον σκύλο να δούμε θα συνεννοηθείτε;"
Πηγαίνουν μέχρι το μαντρί που είναι ο σκύλος και αρχιζουν:
- "Γαβ γαβ", ο σκύλος.
- "Γαβ γαβ", ο μάγος.
- "Τί σου είπε;", ρωτάει ο χωρικός.
- "Ε να, μου είπε ότι τον έχεις εδώ συνέχεια δεμένο, τον ταΐζεις αποφάγια, και τον πηγαίνεις μόνο μια φορά στους έξι μήνες για κυνήγι".
Ο χωρικός ψαρώνει.
- "Για πάμε και στον γάιδαρο", λέει στον μάγο.
Φτάνουν στο παχνί και ο μάγος αρχίζει τα ίδια.
- "Τι σου είπε;", ρωτά τον μάγος ο χωρικός.
- "Λέει ότι τον φορτώνεις πολύ, ότι τον δέρνεις όταν δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα, και ότι τον ταΐζεις μόνο μία μπάλα σανό την εβδομάδα".
Ο χωρικός έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό.
Λίγο παραπέρα είναι και μια προβατίνα. Ο μάγος αρχίζει να της μιλάει και πριν προλάβει η προβατίνα να κάνει το πρώτο "μπεεε", πετάγεται ο χωρικός και λέει στον μάγο:
- "Μην την πιστεύεις την π***να, αυτή μου ρίχτηκε!"

ΣΗΜΕΙΩΣΗ από ΚΕΝΤΡΙ: Αφιερωμένο στον τακτικό "αναγνώστη", που κάθε τόσο στέλνει σχόλια τόσο προβοκατόρικα, που με κάνει να αμφιβάλω για τη νοημοσύνη του. Μασάει η κατσίκα ταραμά βρεεεεεεεεεεεεεεεεεε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...