Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Δεν μας σκιάζετε, δεν τσιμπάμε!!!


Το διάβασα στο psema και το αναδημοσιεύω χωρίς κανένα δικό μου σχόλιο...
Μεγάλα παιδιά είστε, φαντάζομαι να ξέρετε τι είναι psema και τι όχι...

Ακόμα κι αν είστε τόσο πορωμένοι και δεν θέλετε να παραδεχτείτε δημόσια την alitheia, είμαι βέβαιος ότι μέσα σας, σας καίει το psema που αναγκάζεστε να υπηρετείτε.

Διαβάστε λοιπόν:


Δεν μ' αρέσει να με εκβιάζουν... Ποτέ δεν μου άρεσε.
Λίγα λεπτά, πριν αρχίσει η περίφημη διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού και πριν μου στείλει αυτός το μήνυμα που όλοι λένε, έχω κι εγώ ένα μήνυμα να του στείλω...
Κύριε πρωθυπουργέ, έχω την περίεργη διαίσθηση ότι θα προσπαθήσεις να με εκβιάσεις, να μου ζητήσεις να επιλέξω κάτι μεταξύ του φωτός (δηλαδή εσένα και την κυβέρνηση σου) και του σκοταδιού (όπου σκότος οποιαδήποτε άλλη επιλογή).
Θα προσπαθήσεις να με κάνεις να πιστέψω ότι ο δρόμος που χάραξε η... τρόϊκα είναι ο σωστός και ότι οποιαδήποτε άλλη πολιτική είναι το χάος...
'Οτι όλα αυτά τα ΜΕΤΡΑ που πήρες ήταν αναγκαία και ότι δεν μπορούσες να κάνεις αλλιώς για να σώσεις τη χώρα...
Πρωθυπουργέ, μ' ακούς; Άκου το μήνυμα: μπορεί να μην μ' αρέσουν οι εκβιασμοί, αλλά... μαμάκας δεν είμαι...

Δεν ξέρω πώς τα κατάφερες και μας έβαλες στο ΔΝΤ (μπορεί και να χρειαζότανε), δεν ξέρω πώς έπεισες τους βουλευτές σου να δεχθούν τους απίστευτους όρους (εντελώς όμως) του επάρατου μνημονίου και να το υπερψηφίσουν, δεν ξέρω πώς έκανες ουρά σου το ΛΑ.Ο.Σ. (που περιλαμβάνει τους πιο ακραίους κιτς πολιτικούς που έχουν περάσει ποτέ από την ιστορία αυτής της χώρας) και υπερψήφισαν κι αυτοί.

Εγώ κύριε πρωθυπουργέ, κύριε Παπανδρέου, σε διάβασα χθες στο ΒΗΜΑ της Κυριακής, και σε άκουσα και πρόσφατα και σένα και τον "τσάρο" σου, αυτόν της Οικονομίας, που όλο τρέχει και αγκομαχεί στις Βρυξέλλες πίσω από τους αθλητές της τρόϊκας.

Σε διάβασα και σε άκουσα: "δεν θα πάρουμε άλλα μέτρα για μισθωτούς και συνταξιούχους" είπες... Και δεν μας είπες δεν θα πάρουμε το 2010 ή το 2011 ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ γενικά, αυτό έγραψες, αυτό είπες, το θυμάσαι;

Ούτε μας είπες, ότι για να μην πάρεις ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ θα πρέπει να ψηφίσω τους εκλεκτούς σου... δηλαδή αν δεν τους ψηφίσω τι θα κάνεις; θα με εκδικηθείς; θα πας σε εθνικές εκλογές;

Γιατί να πας; για τέσσερα χρόνια δεν σε εξέλεξαν πρωθυπουργέ;
Δεν κατάλαβα, ό,τι θέλεις κάνεις;
Να μείνεις και να αντιμετωπίσεις την τρόϊκα που μας έμπλεξες, σαν άντρας!!

Πρωθυπουργέ ό,τι και να λες, συνένοχος σου δεν γίνομαι, δεν έφταιξα σε τίποτε, δεν τα έφαγα μαζί με τον Πάγκαλο...

Σε τελική ανάλυση, δεν ξέρω τι πιστεύεις για τους υπηκόους σου, πάντως μαμάκες ούτε αυτοί είναι...
Γιαυτό αν θέλεις τη συμβουλή μου, μην γίνεσαι τραγικός...

Δεν τσιμπάμε, εντάξει;
Κοίταξε να είσαι συνεπής με αυτά που λες και μην μας πρήζεις με τις εκλογές...
Σιγά να μην φοβηθούμε

ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ!!
Και μην μας απειλείς ότι θα φύγεις, (σκασίλα μας) κάποιος άλλος θα ρθει...

κι αν μας πει κι αυτός ψέματα θα φύγει κι αυτός...

1 σχόλιο:

  1. Συγγνώμη για το διαφορετικό, επείγον θέμα:
    ΝΕΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ στην Ινδονησία ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ για ενδεχόμενο πολυετή ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ και οι εγωμανείς πολιτικάντηδες εμποδίζουν ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ-ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ... ΩΣ ΠΟΤΕ;;;
    http://www.youtube.com/watch?v=hxtcNWdm6Vw

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...