Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

Σειρήνες στην Άρτα.........

Από τη Ν.Α. ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου, τοπική ώρα 11.30, θα πραγματοποιηθεί, στα πλαίσια της ΤΑΜΣ «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ» 2010, δοκιμαστική ενεργοποίηση του Συστήματος Αυτόματου Τηλεχειρισμού των Σειρήνων Συναγερμού Πολιτικής Άμυνας, διάρκειας ενός (1) πρώτου λεπτού, σε όλη την επικράτεια.
Επίσης γνωστοποιείται στο κοινό ότι η ήχηση των σειρήνων έχει καθαρά δοκιμαστικό σκοπό και επομένως δεν υπάρχει λόγος σύγχυσης ή ανησυχίας.



Από το ΚΕΝΤΡΙ ανακοινώνεται ότι ήδη οι σειρήνες ηχούνε και προσπαθούνε να παρασύρουνε τον Οδυσσέα, να οδηγήσει την ψήφο του στον χαμό.
Το τραγούδι τους είναι μελωδικό, χαϊδεύει τ' αυτιά, παρασέρνει, υπνωτίζει και χαρίζει παραισθήσεις για θέσεις εργασίας, ανταποδώσεις, χάρες και δεν συμμαζεύεται...

Κι αν τυχόν βρεθεί κανένας ξύπνιος να πει: "Τι θέσεις μας τσαμπουνάς και τι προγράμματα; Εδώ δεν υπάρχει σάλιο, δεν κινείται τίποτε"...

Τότε η σειρήνα (ανεξαρτήτως χρώματος) σε κοιτάει λάγνα, σε σκουντάει με νόημα και σου λέει το περίφημο "Λεφτά υπάρχουνε"...

Ήδη έχει πιάσει κάμποσες φορές στο παρελθόν, σου λένε δεν το ξαναξεφουρνίζουμε, μπας και τσιμπήσει κανένας;

Το κακό όμως είναι ότι σε αντίθεση με τις αντιαεροπορικές σειρήνες που θα τις ακούσουμε αλλά δεν "υπάρχει λόγος σύγχυσης ή ανησυχίας", τούτες οι εκλογοσειρήνες έτσι και μας βρούνε μπόσικους και τις ακούσουμε, τότε και σε σύγχυση και σε βαθιά ανησυχία θα βρεθούμε!!!
Και δεν θα μπορούμε να βρούμε και πουθενά το δίκιο μας, γιατί όπως ξέρετε κι εσείς, "Μετά την απομάκρυνση απ' το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται"...

2 σχόλια:

  1. “Μπλόκο” στην επένδυση του Κατάρ στον Αστακό

    «Mαύρες τρύπες» στην επένδυση του Kατάρ στον Aστακό, που θέτουν εν αμφιβόλω την υλοποίησή της, διαπιστώνει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Mπορεί η PAE να χρειάστηκε μόλις 20 ημέρες να εκδώσει θετική γνωμάτευση για την επένδυση του Kατάρ στον Aστακό, οι υπηρεσίες ωστόσο του YΠEKA και η υπουργός κ. Mπιρμπίλη που έχει τον τελικό λόγο για την έκδοση της άδειας παραγωγής, έχουν αποφασίσει να περάσουν από «κόσκινο» κάθε πτυχή του επιχειρηματικού σχεδίου. Tο αμέσως επόμενο στάδιο της έκδοσης άδειας εγκατάστασης η κ. Mπιρμπίλη το έχει συνδέσει εκτός από την απαιτούμενη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων και με τη μελέτη επικινδυνότητας. Aυτό γιατί όπως η ίδια εξηγεί η συγκεκριμένη επένδυση εντάσσεται στην κατηγορία της Oδηγίας «Σεβέζο ΙΙ» που αφορά την «πρόληψη και καταστολή βιομηχανικών ατυχημάτων μεγάλης έκτασης και πήρε το όνομά της από το γνωστό ατύχημα διαρροής χημικών στο Σεβέζο της Ιταλίας το 1976. Aυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν υπάρχει στην Eυρώπη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με LPG μεγάλης κλίμακας», τονίζει η K. Mπιρμπίλη.
    Σε ό,τι αφορά την επικινδυνότητα όλοι παραπέμπουν στο τραγικό δυστύχημα στις 19 Νοεμβρίου του 1984 σε δεξαμενές LPG στο Σαν Χουάν του Μεξικού, που προκάλεσε τον θάνατο σε περισσότερους από 500 ανθρώπους και τον τραυματισμό περίπου 6.000, αλλά και στο ατύχημα που συνέβη στην Τοσκάνη πέρυσι όταν εξερράγη βαγόνι που μετέφερε LPG, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 15 άτομα και τραυματίστηκαν πάνω από 500.
    Καθημερινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...