Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Γιορτή του "υποψήφιου" στη Ροδαυγή!!!


Είδα κι εγώ ο καημένος το πρωί όπως σερφάριζα στο internet, ότι:
"διοργανώνεται Γιορτή Κάστανου και Τσίπουρου την Κυριακή 10 Οκτωβρίου και από ώρα 11 π.μ. στην πλατεία του χωριού.
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση – κάλεσμα του Πολιτιστικού Συλλόγου «Στη διάρκεια της εκδήλωσης θα απολαύσετε δωρεάν ψητά και βραστά κάστανα, Ροδαυγιώτικο μυρωδάτο τσίπουρο από το καζάνι και θα σας κρατήσει συντροφιά ντόπια παραδοσιακή κομπανία. Οι παραγωγοί την ημέρα αυτή θα έχουν την ευκαιρία να εκθέσουν και να πουλήσουν τα κάστανά τους, καθώς και άλλα τοπικά προϊόντα»."
Πήρα κι εγώ τ' αυτοκίνητο και μαζί με την οικογένεια, είπαμε να περάσουμε ένα όμορφο Κυριακάτικο πρωϊνό...

Τι να δω όμως, μιλιούνια υποψηφίων μοίραζαν κάρτες, έσφιγγαν χέρια, προσπαθούσαν να αποσπάσουν ένα "ΝΑΙ", πάνω από 200 υποψήφιοι πρέπει να 'ταν μαζεμένοι!!!

Τι να κάνω κι εγώ, μοίρασα ίσαμε 50 "αλίμονο" κι άλλα τόσα "εδώ είμ' εγώ" και στριμώχτηκα σε μια γωνιά να πιω το τσιπουράκι μου ήσυχα κι ωραία.

Μετά πήγαμε και για φαγητό κι έγινα "κουδούνι", γιατί έκανα το λάθος να παραγγείλω χύμα κρασί και πήγε το κέρασμα (το μισόκιλο από μένα και το μισόκιλο από μένα) σύννεφο. Από τους υποψήφιους ντε!!!

Κι εγώ τι να κάνω, να τους προσβάλλω; Α όλα κι όλα, εγώ δεν χαλάω καρδιές, ειδικά αν το κρασί είναι καλό...

Μετά πήγαμε σ' ένα φίλο που 'χει σπίτι στο χωριό κι έγειρα λίγο, γιατί όπως σας είπα είχα και την οικογένεια μαζί μου και αντριλίκια του στυλ "εγώ είμαι μια χαρά και τ' αντέχω το πιοτό" τ' αφήνω για άλλους, πιο "λεβέντες" από μένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...