Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Άγριο ψαλίδισμα και νιξ φαΐ!!!

Κανονικά σήμερα, είχα ένα σωρό λόγους να είμαι χαρούμενος...
Ξύπνησα ευδιάθετος, με καθαρό μυαλό, με πολύ όρεξη και όσο έπινα τον καφέ στη κουζίνα, σχεδίαζα στο μυαλό μου διάφορες χιουμοριστικές αναρτήσεις με τα προεκλογικά της Άρτας, και Δημοτικά και Περιφερειακά.

Και πώς μου 'ρθε ανοίγω και την τηλεόραση, να δω τι γίνεται και μ' έπιασε ένα σφίξιμο στο στήθος...



Ξεκίνησε ο Αυτιάς και να σου τόσο θα κόψουν από δω, τόσο θα ψαλιδίσουν από κει, άρχισε να μου χαλάει η διάθεση...
Α, όλα κι όλα, είπα από μέσα μου, δεν θα μου χαλάσετε εσείς την μέρα μου, να, όπου να 'ναι ξεκινάει ο Καμπουράκης (που είναι και λίγο με την κυβέρνηση...) και θα μου τα πει λίγο καλύτερα.

Και βάζω το MEGAλο κανάλι και βγαίνει ο Καμπουράκης, που φέρνει λίγο προς Οβελίξ και μου θύμισε το "πατάω το κουμπί και βγαίνει μια χοντρή και λέει στα παιδάκια, νιξ φαΐ"!!!

Ναι, ναι αυτό μου θύμισε, γιατί ουσιαστικά αυτό έλεγε κι αυτός, όταν διάβαζε τα πρωτοσέλιδα που αναφέρονταν στον προϋπολογισμό.

Να, για παράδειγμα, σας δείχνω το πρωτοσέλιδο της Ελευθεροτυπίας:




Και προσοχή, αυτά είναι από τον προϋπολογισμό για το 2011, είναι αυτά που υπολογίζει η ίδια η κυβέρνηση, είναι το καλό, το αισιόδοξο σενάριο, αυτό δηλαδή που ΠΟΤΕ δεν βγαίνει και πάντα στο τέλος είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα...
Οπότε κύριε Καμπουράκη μου, στην καμπούρα μου βλέπω να γίνονται όλα κι αναρωτιέμαι τι να πω στα παιδιά μου, ότι επειδή πίστεψα κάποιον, τώρα νιξ φαΐ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...