Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Ο Τελευταίος Πειρασμός...


Μπράβο σ' αυτόν που το διάλεξε, μπράβο σ' αυτόν που το αλατοπιπέρωσε, μπράβο σ' αυτόν που το έδεσε, μπράβο σ' αυτόν που το στριφογύρισε (εγώ...), μπράβο σ' αυτόν που το λιάνισε!!!
Παραδεισένιο το μπουτάκι, κόλαση η πέτσα. Εδώ είναι ο παράδεισος κι η κόλαση εδώ, που λέει και το άσμα...

Ναι, αλλά θα μου πείτε χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, πίεση, εντάξει ρε παιδιά, ξέρω, κι εγώ τις είχα τις τύψεις μου και τις ανησυχίες μου (αργότερα, όχι όταν το 'τρωγα...), αλλά πώς να αντισταθείς σε τέτοιον πειρασμό; Κι ας είσαι σε επικίνδυνη ηλικία κι ας έχεις εκείνη την κακίστρω την μπατζανάκισσα να λέει για τον γνωστό της που πήγε "σκαστός" μια Λαμπρή...

Υποκύπτεις, γιατί εκείνη την ώρα όλες οι αισθήσεις σου "σκούζουν" να υποκλιθείς μπροστά στο μεγαλείο του "Τελευταίου Πειρασμού"!!!

Και μετά, έγειρα και πήρα έναν καλό απογευματινό υπνάκο, για να πάρω δυνάμεις για την συνέχεια... Γιατί, δεν ξέρω αν σας το 'πα, υπήρξε και συνέχεια!!!

Ανακάλυψα παρέα φίλων στα Θοδώριανα, που τραβάνε το γλέντι τους και μετά τα μεσάνυχτα... Η ζωή εν τάφω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...