Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

ΕΤΕ-Ολυμπιακός : 0-4


Όταν γεννήθηκαν τα παιδιά μου, ο πεθερός μου τους είχε κάνει σαν δώρο μετοχές της Εθνικής Τράπεζας. Παλιός επενδυτής ο ίδιος, -μην φανταστείτε ότι είναι δα κι ο George Soros, περισσότερο κάτι σε γερο-μέρμηγκα του Αισώπου να σκέφτεστε, πίστεψε ότι καλύτερο είναι αντί να τους ανοίξει έναν παραδοσιακό λογαριασμό Ταμιευτηρίου, να τους πάρει από λίγες μετοχές της μεγάλης μας Τράπεζας...
Στην φωτό μπορείτε να δείτε τα δυό βλαστάρια μου να βλέπουν στο Teletext την ΕΤΕ να γκρεμίζεται στα κατακόκκινα, μετά από την εθνική επιτυχία μας να πείσουμε τους ξένους ότι η αξιοπιστία και η ελληνική κυβέρνηση είναι δυο έννοιες, που δεν χωράνε στην ίδια πρόταση...
Η μεγαλύτερη πλάκα όμως είναι το ότι η κόρη μου, που είναι Ολυμπιακός (δεν φταίω εγώ, οι κακές παρέες στο σχολείο φταίνε...), πανηγύριζε, επειδή όλα ήταν κατακόκκινα!!! ΕΜΠΑΙΝΕ ΓΙΟΥΤΣΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...