Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Αν είχα αδερφή, θα της ζητούσα να μου δανείσει τον γιό της!!!

Πώς το' πε ο Γιωργάκης; "Λύσσαξαν τα ΜΜΕ"; Βρε, λέτε να' χω καταντήσει Γιωργάκης;
Μου σφύριξαν ότι ξαφνικά, στα καλά καθούμενα, σαν "κεραυνός εν αιθρία" που λεν κι οι γραμματιζούμενοι, θυμήθηκαν την αφεντομουτσουνάρα μου και άρχισαν ξανά να παίζουν το παιχνίδι "Ποιος είναι το ΚΕΝΤΡΙ;".
Παλιά πήγαιναν στην γυναίκα μου και της τραγούδαγαν "κυρα-Γιώργαινα, ο Γιώργος σου τι κάνει", μετά άρχισαν το "Μαρία λεν την Παναγιά, Μαρία λεν και σένα". Τελικά κατέληξαν να κάθονται στα φανάρια και να κοιτάν πότε ανάβει ο "Γρηγόρης" και πότε ο "Σταμάτης".
Δεν λέω, είναι διασκεδαστικό και κολακευτικό να βλέπεις να τους "παίρνει ο πόνος" (ανεβάζει και την επισκεψιμότητα, εκτός από την διάθεση), αλλά φιλάρα, μην μπαίνεις στον κόπο να ερμηνεύσεις θέματα όπως η ανωνυμία των bloggers, γιατί είναι ψιλά γράμματα και δεν τα πιάνεις.
Θα σου πω όμως κάτι που ξέρω πως θα καταλάβεις.
Δεν είναι επειδή κρύβω "σκελετούς" από την Αθήνα (στ' αληθινά πίστευες ότι δεν μου τους έχουν πει;), είναι επειδή είμαι άναντρος, κιοτής και ρουφιάνος!!! 
Φοβάμαι μη με πιάσουν και μου ζητήσουν τον λόγο. Αν είχα αδερφή, θα της ζητούσα να μου δανείσει τον γιό της, να τον βάλω αυτόν μπροστά, να τρώει το "ξύλο", κατηγορούμενος για τις δικές μου μακακίες.
Είναι αλήθεια ότι "το καλό αρνί δυο μάνες βυζαίνει", αλλά πάντα έρχεται το Πάσχα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...