Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Ποιά είναι η γνώμη σας, είναι spam;


Το "κόλλημά" μου με το μπλογκάρισμα, πριν ακόμη ξεκινήσω το blog μου, όταν δηλαδή βολτάριζα στην μπλογκόσφαιρα, μόνο σαν αναγνώστης, είχε να κάνει με την επικοινωνία.
Αρχικά, λαχταρούσα να διαβάζω τις απόψεις των άλλων για τα θέματα της καθημερινότητας που απασχολούνε όλους μας.
Κάποια στιγμή, "έπιασα" τον εαυτό μου, να θέλει εκτός από τον σχολιασμό ξένων αναρτήσεων, να εκφράζει και τις δικές μου απόψεις, διαφωνίες, ενστάσεις, παράπονα, συστρατεύσεις.
Έφτιαξα λοιπόν αυτό το blog, σιγά-σιγά, ρωτώντας παλιότερους για διάφορες λεπτομέρειες.
Η ανάγκη μου για επικοινωνία με έσπρωξε σύντομα να στέλνω τις αναρτήσεις μου, αρχικά σε φιλικά μου πρόσωπα (για να υπάρχει μια αφορμή για συζήτηση) και αργότερα, όταν "ξεθάρρεψα" λίγο σε φιλικά blogs αρχικά και πιό μετά σε blogs, που η θεματολογία τους πίστευα ταίριαζε με την εκάστοτε ανάρτηση...

Κάτι που είχα διαβάσει στον AΑΤΟΝ νομίζω, δεν είμαι σίγουρος, με έβαλε σε σκέψεις: "Είχε να κάνει με την επιλογή της κρυφής κοινοποίησης (bcc), σαν καλύτερος τρόπος αποστολής μηνύματος σε πολλούς αποδέκτες". Συμφωνούσα με την επιχειρηματολογία που αναπτυσσόταν και έτσι σύντομα ξεκίνησα κι εγώ να στέλνω τις αναρτήσεις μου με bcc.

Πριν από 2 μέρες πήρα ένα mail από τον φίλο Magnitis, τον Βολιώτη Μιχάλη. Μου έγραφε:
"Η google "διαβάζει" σαν spam την αποστολή με κρυφή κοινοποίηση, στην λίστα των παραληπτών.
Aλέξανδρε, αν ξέρεις για πες μου τι γίνεται σ' αυτή την περίπτωση?
φιλικά
Μιχάλης"

Του απάντησα τα εξής:
"Αν αυτό ισχύει, τότε πρέπει να σταματήσω να στέλνω έτσι τα mails, γιατί κινδυνεύω να με κλείσει!!!

Σοβαρά τώρα, κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στην Google ότι το να στέλνεις mails με κρυφή κοινοποίηση είναι καθαρά για την προστασία των παραληπτών, ώστε κάποιος "κακόβουλος" να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει ή να εμπορευθεί τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις δεκάδων ή και εκατοντάδων παραληπτών ομαδικής αλληλογραφίας. Η ομαδική αλληλογραφία δεν είναι αναγκαστικά και spam.
Δηλαδή αν στείλω την Πρωτοχρονιά "Χρόνια Πολλά" και στους 1650 που έχω αποθηκευμένους στις "Επαφές μου" με κρυφή κοινοποίηση, εγώ -κατά την Google- θα έχω στείλει spam;
Και αν δεν χρησιμοποιήσω κρυφή κοινοποίηση και κάποιος από τους 1650, θέλει να πουλήσει σε κάποια database τις υπόλοιπες 1649 διευθύνσεις θα είναι καλύτερα;
Δεν ξέρω, αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να το δει η Google.
Αλλά πώς να έρθει κανείς σε επικοινωνία με τους υπεύθυνους της Google, που ενώ έχω κάνει αίτηση για AdSense εδώ και 40 μέρες, όχι μόνο δεν μου έχουν απαντήσει ακόμη, αλλά και δεν μπορώ να βρώ με ποιό τρόπο θα έρθω σε επαφή μαζί τους για να τους ρωτήσω τι τρέχει..."

Θα ήθελα πάρα πολύ την δικιά σας γνώμη για το θέμα, γιατί είναι κάτι που με απασχολεί πολύ. Είναι η κοινοποίηση των αναρτήσεων μέσω mails, ένας "βίαιος", "θορυβώδης" και πιεστικός τρόπος να μοιραστώ με το ζόρι τις σκέψεις μου;
Εννοείται ότι αυτούς τους 3 μήνες, όποτε κάποιος μου ζήτησε να μην του ξαναστείλω ανάρτηση, το σεβάστηκα αμέσως και τον έβγαλα από την λίστα παραληπτών μου...

6 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Μιχάλη δυστυχώς στην Google είμαστε ''φιλοξενούμενοι''
    οτι θέλει κάνει αυτή!
    Για να είμαστε αφεντικά πρέπει να πληρώνουμε εστω και 10 ευρώ το ΜΉΝΑ σε server HΠΑ.
    Εδώ είναι ''καρφιά''!
    Αλλά πιο πολύ να φοβάσαι τον ''πάροχο'' σου!
    μακελαρησ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΩΤΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΓΔΑΛΙΤΙΔΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ, Η GOOGLE ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙΡΟ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου και εγω έχω το ίδιο πρόβλημα...Εχω βρει κάποια προγραμματάκια αλλά δεν είναι free... Αν βρείς κάτι στείλε μου e-mail σε παρακαλώ. Αυτο το θέμα με ta spam στην google είναι απαράδεκτο...Αφού βλέπεις πως οι παραλήπτες μου δεν με δηλώνουν ως spam εσύ γιατί με κοβείς. Επι τη ευκαιρία να σε ενημερώσω πως τα μηνύματα σου μου έρχονται στα ανεπιθύμητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμ, αν μαθεις πες μου και μενα!! ή καλυτερα δωσε το αναρτηση! νομιζω όλους μας ενδιαφερει!!!

    καλη εβδομαδα φιλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ φίλε η άποψη μου είναι η εξής :

    Αλήθεια είναι ότι παρμένη πολύ εκνευριστική η διαδικασία των new letter για τους χριστές αλλά αναγκαία για τους διαχειριστές και μια επιλεγμένη παρέα χριστών οπoυ θέλουν να ξερόυν τι κάνη το αγαπημένο blog / web .
    Θα ήταν ιδανικό ο μετριασμός new letter .
    Μια καλή λύση επίσης είναι τα robots.txt οπού πρέπει απαγορεύεται της μηχανές αναζητείς να βλέπουν αυτά τα e-mail πολλά περισσότερα ψάξε για robots.txt ένα εργαλείο του ιδίου google είναι το webmasters
    http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35303

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ μενα στα ανεπιθυμητα μου δινει τις αναρτησεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...