Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Blogging in the wind...


Για δεύτερη φορά σε μια βδομάδα, η Google αποφάσισε να ενημερώνει τον κόσμο και εμένα που προσπάθησα να μπω στο blog μου, που σύμφωνα με τους δικούς της όρους χρήσης έχω, ότι το ιστολόγιο δεν είναι πλέον διαθέσιμο...
Δεν γνωρίζω ούτε τον λόγο που συμβαίνει αυτό, ούτε τον τρόπο αντιμετώπισής του... Την πρώτη φορά κράτησε περίπου 1 ώρα, τώρα κράτησε όλη τη νύχτα και διορθώθηκε μόνο του. Δεν ξέρω τι έγινε, τώρα πάντως είναι εντάξει. Ελπίζω να μην ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα.
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το αντίστοιχο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, για να μου πούνε τι συμβαίνει. Εαν κάποιος από τους φίλους συν-bloggers, έχει κάποια απάντηση, ας μου το πει...
Καλή συνέχεια λοιπόν και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, όλους αυτούς που μου έστειλαν mail, ρωτώντας τι συμβαίνει...
Συνεχίζουμε λοιπόν !!!

1 σχόλιο:

  1. Πολλές φορές η Google προχωρά σε αυθαίρετες ενέργειες "συντήρησης"... Πάλι καλά που επανήλθες γιατί έχουν υπάρξει παραδείγματα οριστικής εξαφάνισης μπλογκς κατά την συγκεκριμένη διαδικασία...

    Τις καλημέρες μου και σιδεροκέφαλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...