Σάββατο 16 Μαΐου 2009

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ...ΑΝΤΡΕΣ!!


Ας υποθέσουμε ότι η δικιά σας τα παίρνει χοντρά και φταίτε εσείς!

Ο λόγος , η αιτία και η αφορμή, μικρή σημασία έχουν.

Σημασία έχει το πώς πρέπει να κάνετε το μάτι της δικιάς σας να ξαναγυρίσει στη θέση του.


....Τι κάνετε οεο?......
Πώς ηρεμούν τα πνεύματα?


Με τη δική σας καλή θέληση βεβαίως! Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε τη σωστή απάντηση , σε ό,τι κι αν σας πει εκείνη την ώρα η κυρία σας . Έτοιμοι?

Παίρνετε το πιο μελιστάλαχτο ύφος που μπορείτε, την πλησιάζετε (όχι πολύ, καραδοκεί κίνδυνος σφαλιάρας ) και με έκδηλη τη μετάνοια στο πρόσωπό σας...ξεστομίζετε :
«ΝΑΙ καλή μου....
ΝΑΙ γλυκιά μου...
ΝΑΙ ζουζούνι μου....
ΝΑΙ γκρινιαρούλα μου....
ΝΑΙ ματάκια μου όμορφα.....
ΝΑΙ λουλούδι μου...ΝΑΙ ήλιε μου...ΝΑΙ φως μου...ΝΑΙ άγγελέ μου...ΝΑΙ αστέρι μου....ΝΑΙ καρδούλα μου όμορφη....ΝΑΙ αγάπη μου γλυκιά....ΝΑΙ έρωτά μου παθιάρικε...»

Εντάξει??
Για καλύτερα αποτελέσματα, αποστηθίστε το παρακαλώ. Δε λέει ...εκείνη τη δύσκολη ώρα, να ψάχνετε να βρείτε το χαρτί στη κωλότσεπη.

ΠΡΟΣΟΧΗ :

Η απάντηση αυτή δεν αρμόζει σε ερωτήσεις τύπου:

«Εχεις γκόμενα?»
«Με απατάς?»
«Θέλεις να με χωρίσεις?»
«Θα το ξανακάνεις?»

Αντιθέτως, ταιριάζει μιααααααααα χαρά ως απάντηση σε ερωτήσεις τύπου

«Τόσο μ@@@@@ς είσαι?»
....ή σε απειλές τύπου... «αν το ξανακάνεις, θα δεις τα ραδίκια ανάποδα».
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΒΡΕ!
από Α μπε μπα μπλογκ...!!!

2 σχόλια:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...