Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Πρώτα πιες καφέ και μετά πιάσε τιμόνι...


Τι την ήθελα την πρωϊνή βόλτα σήμερα; Ενώ δεν υπήρχε σοβαρός λόγος, απλά για να δω έναν φίλο που θα έριχνε καινούργιο σκάφος στην Πρέβεζα, σηκώθηκα χαράματα και με το ένα μάτι κλειστό από τον ύπνο, χοροπηδώντας για να φορέσω και το δεύτεο μπατζάκι της βερμούδας, κατέβηκα στην αυλή να πάρω το αυτοκίνητο.
Δεν είχα πιεί καφέ, σκέφτηκα ότι θα σταματούσα στην γέφυρα να πάρω ένα εσπρεσσάκι σε πλαστικό για τον δρόμο κι αυτό ήταν το λάθος που οδήγησε σε μια "χαμένη" μέρα. Βγαίνοντας από την αυλή, δεν είδα ότι η δεξιά καγκελόπορτα δεν ήταν τελείως ανοιχτή, με αποτέλεσμα να την βρώ, κάνοντας μια υπέροχη γρατσουνιά στο δεξιό του αυτοκινήτου, από το μπροστινό μέχρι το πίσω φτερό και ξηλώνοντας αυτό το μαύρο διακοσμητικό που έχει στο κάτω μέρος από τις πόρτες και που όπως καταλάβατε, δεν έχω ιδέα πώς λέγεται...

Βλαστήμησα την ώρα και την στιγμή που έπιασα τιμόνι, ενώ ακόμη δεν είχα ανοίξει καλά-καλά τα μάτια μου και είπα να πάω σε έναν φίλο που έχει συνεργείο να μου πει τι μπορώ να κάνω. Δεν ήθελα να πάω στην Πρέβεζα πια, μου είχε φύγει η όρεξη για βόλτα.

Ο φίλος με διαβεβαίωσε ότι σε λίγο θα το κοιτάξει, γιατί είχε πρώτα δυο άλλα αυτοκίνητα προγραμματισμένα και μου είπε να το αφήσω και να περάσω σε 1-2 ωρίτσες.

Η ώρα είχε πάει 8:30 κι εγώ αφού ήπια έναν καφέ στο Μονοπλιό και διάβασα και τις εφημερίδες, πήγα κατά τις 11 να δω τι γίνεται. Ακόμη δεν το είχε δει, αλλά μου πρότεινε να πάω να κάνω καμιά βόλτα και να ξαναπεράσω.

Η ώρα έχει πάει 3 το μεσημέρι, εγώ έχω βαρεθεί να κάνω βόλτες, το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμη έτοιμο, έχω πάψει να θεωρώ τον Μίχο (ο συνεργείος) φίλο και σκέφτομαι να γυρίσω σπίτι να κάνω ένα ντους και να κοιμηθώ, γιατί αυτό που αισθάνομαι είναι μάλλον θερμοπληξία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...