Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Το δόκανο έχει κοφτερά δόντια...


Μια φίλη μου με προειδοποίησε ότι κάποιοι από ένα υποτίθεται φιλικό blog της Άρτας, προσπαθούν να με χακάρουνε, "βάζοντάς" με να τους στέλνω σχόλια στο blog τους, έτσι ώστε να αποκαλύψουνε την ταυτότητά μου...
Για να πω την αλήθεια, δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις για να ξέρω αν το ότι στέλνω σχόλια μπορεί να δώσει πληροφορίες για το ποιός είμαι, αλλά όπως και να 'χει το θέμα, η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία!!!

Της απάντησα:

Ότι ο ******** είναι ο Λ****** το έχω καταλάβει εδώ και πάρα πολύ καιρό, όπως κι αυτός έχει καταλάβει (έστω υποπτεύεται) ποιός είμαι εγώ...

Στοιχειώδης γνώση της Αρτινής πραγματικότητας αρκεί για να βγούνε τα κομμάτια του παζλ...

Έτσι κι αλλοιώς, σύντομα θα αποκαλύψω μόνος μου την ταυτότητά μου και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο σκίζονται κι αναρωτιούνται. Ούτε χαρτζηλίκι ζητάω από κανέναν, ούτε περιμένω να "κεραστώ" από κανέναν...

Το γιγαντιαίο συγκριτικό μου πλεονέκτημα είναι ότι δεν έχω κανένα σκοτεινό σημείο στο παρελθόν ή στο παρόν μου (ελπίζω να αποκτήσω στο μέλλον κανά σεξουαλικό σκάνδαλο!!!) κι έτσι κανένας δεν με κρατάει από πουθενά, αυτοί όμως δεν φοβούνται μην πιαστούνε οι ίδιοι στο δόκανο που φαντάζονται ότι στήνουν;

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...