Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Αυτός το γιν κι εγώ το γιανγκ!!!

Τελικά καλά έκανα και πήγα στη Βλαχέρνα μόνο για το φαΐ κι όχι για τις δηλώσεις...
Απ' ότι μου 'παν, τα γνωστά είπε ο
Γιώργος ο Παπαβασιλείου.
Στις δηλώσεις που έκανε με την ανακοίνωσή του σαν υποψήφιος Δήμαρχος Άρτας, δεν είπε και τίποτε καινούργιο, είπε ξανά και ξανά τα γνωστά και τετριμμένα, ότι θέλει να μας σώσει, ότι μ' αυτή την σκέψη κοιμάται και ξυπνάει και τέλος πάντων,
μετά απ' αυτόν το χάος κι αν τυχόν διαλέξουμε άλλον, φίδι που μας έφαγε κι είμαστε άξιοι της μοίρας μας και για να μην τα πολυλογώ, κατέληξε στο μεγαλοπρεπές "L' Etat c' est moi"!!!
Όπως ακριβώς κι ο Λουδοβίκος ο ΙΔ΄,
ο Βασιλιάς Ήλιος, τι νομίζετε; ότι είναι σύμπτωση ότι τις δηλώσεις τις έκανε στην Βλαχέρνα, στο "Μπαχάρι" κι εγώ διάλεξα στην προηγούμενη ανάρτηση, να βάλω φωτογραφία με το μπαχάρι της Εταιρείας ΗΛΙΟΣ;
Τυχαίο; Δε νομίζω!!!

Απλά άλλη μια απόδειξη, ότι στη πραγματικότητα
έχω καρμική σχέση με τον Γιώργο τον Παπαβασιλείου, έχουμε μια υποσυνείδητη επικοινωνία, μια αλληλοσυμπλήρωση, βρε αδερφέ!!!
Αυτός το γιν κι εγώ το γιανγκ
...

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...