Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Τώρα δεν μου περισσεύει εμένα!!!

Αύριο το βράδυ στο Νταμάρι του Πέτα, έχει συναυλία με τον Μικρούτσικο και τον Θηβαίο και για την ακρίβεια, όπως διαβάζω στο site του Δήμου Πέτα:

"Ο Θάνος Μικρούτσικος συναντάει το Χρήστο Θηβαίο επί σκηνής για ένα πρόγραμμα με τις καλύτερες στιγμές της δισκογραφίας τους.
ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ & ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΩΡΑ: 9:30μμ ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΝΤΑΜΑΡΙ-ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΑ
Τιμή εισόδου: 15 ΕΥΡΩ".


Λοιπόν, ο Θάνος Μικρούτσικος είναι πολύ μεγάλος συνθέτης κι ακόμη κι αν δεν είχε κάνει τίποτε άλλο στην ζωή του, παρά μόνο την μελοποίηση του Σταυρού του Νότου και των Γραμμών των Οριζόντων, θα ήταν αρκετό για μένα να τον δεχτώ σαν μεγάλο!!!
Η θητεία του στο Υπουργείο Πολιτισμού (αναπληρωτής υπουργός το 1993 και από το 1994 έως το 1996, μετά τον θάνατο της Μελίνας, Υπουργός Πολιτισμού) έδειξε ότι όσο μεγάλης συνθέτης κι αν είσαι, όταν πας να κάνεις κάτι που δεν είσαι, παραμένεις ...μικρούτσικος!!!

Δεν έκανε τίποτε για την Άρτα, που είναι ο Μυστράς της Δυτικής Ελλάδας, ειδικά σε μια περίοδο όπου ίσχυε το "Τσοβόλα δώστα όλα" και που ο κάθε πικραμένος έπαιρνε τις επιχορηγήσεις με το τσουβάλι!!!

Για την Άρτα της Αμβρακίας, του Δεσποτάτου της Ηπείρου, του Πολιτισμού, τότε δεν περίσσευε σέντσι και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί εμένα πρέπει να μου περισσεύει τώρα για την αφεντιά του ένα τριαντάευρο (η συμβία μου κι εγώ)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...