Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Είχε Πανσέληνο χτες ή να 'ταν προχτές;


Καθόμουν χτες το βράδυ στο μπαλκόνι και απολάμβανα το βοριαδάκι που φυσούσε και ρέμβαζα κοιτώντας το ολόγιομο φεγγάρι...
Ο γιος μου με ρώτησε τι κάνω μοναχός μου στα σκοτάδια κι εγώ του απάντησα ότι έχει πανσέληνο απόψε κι αυτός με ρώτησε "τι είναι
Ο πανσέληνος;"!!!
Η πανσέληνος του απάντησα, Η πανσέληνος λέγεται, Ο πανσέληνος είναι άλλο πράγμα...
"Τι πράγμα;" επέμενε ο μικρός, "ο Μιχάλης ο Ευσταθίου" του απάντησα εγώ και μπήκα μέσα, καθώς μου είχε χαλάσει όλη διάθεση για ρέμβασμα...

Και σήμερα το πρωί ανοίγω την εφημερίδα και τι να δω; Ο Μιχάλης ο Ευσταθίου ανακοίνωσε την ανεξάρτητη κάθοδό του και σ' αυτές τις εκλογές για Δήμαρχος Αρταίων και μας καλεί να στηρίξουμε την "ανεξάρτητη και ελεύθερη φωνή" του...

Και για να μην έχουμε και καμιά αμφιβολία για την "ανεξαρτησία" του, ξεκαθαρίζει απ' την αρχή ότι "αυτή την φορά δεν περιμένουμε την στήριξη από πουθενά"
!!!
Μπράβο Μιχάλη και προχώρα μπροστά, είναι καλό να ακουγονται ανεξάρτητες φωνές!!!

Μια-δυό ερωτησούλες μόνο Μιχάλη μου: Όλη αυτή η ανεξαρτησία πού ακριβώς κολλάει με κάποια άλλα σημεία της ανακοίνωσής σου, όπως "Αν η Ν.Δ. μας στηρίξει αυτό θα είναι μια ικανοποίηση για εμάς", ή κάπου αλλού "Με τον αέρα της αισιοδοξίας και της αυτοπεποίθησης, που είναι δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη, μιας και η ίδια η Ν.Δ. την αναγνωρίζει και αποφασίζει να την μετρήσει στο γκάλοπ της";;;!!!???!!!;;;!!!???!!!

Δεν σε κόβω και για τελείως ανεξάρτητο ή μπας και κάνω λάθος;
Δεν ξέρω, εσύ ξέρεις καλύτερα, όπως φαντάζομαι εσύ θα ξέρεις και για κάτι άλλο που αφήνεις να πλανιέται στην ατμόσφαιρα...
Εγώ θα σε ρωτήσω κι άμα θες πες μου, αν πάλι δεν μπορεί η "ελεύθερη φωνή" σου να απαντήσει, δεν πειράζει, θα σε καταλάβουμε:

Όταν μιλάς για "αποκατάσταση της ηθικής τάξης που διαταράχτηκε με τις μηχανορραφίες των προηγούμενων εκλογών", μπας και αναφέρεσαι σε μια συνάντηση, 3 μέρες πριν την πρώτη Κυριακή;

Πρόσεξε, λέω πριν την πρώτη Κυριακή, δεν μιλάω για την δεύτερη, που τα αλισβερίσια είναι αναμενόμενα...


Για όσους θέλουν να διαβάσουν όλη την ανακοίνωση του Μιχάλη, εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...