Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Τον δικό μου ημιυπαίθριο, ποιός θα μου τον "τακτοποιήσει";


Ήταν ένας περίεργος χειμώνας ο φετινός. Η κρίση μας έκλεισε στο σπίτι και αρχίσαμε τις ανταλλαγές επισκέψεων σε σπίτια φίλων, πανσέτες στα κάρβουνα στο τζάκι, μπόλικο τσιπουράκι, περνούσαν όμορφα τα Σαββατόβραδα, δεν έχω παράπονο.
Όμως, υπάρχει ένα μεγάλο ΟΜΩΣ: Ήρθε το καλοκαιράκι, βγήκαν τα T-shirts από τα συρτάρια και αποκαλύφθηκε το θλιβερό αποτέλεσμα της φωτογραφίας. Άδικα τραβάω το μπλουζάκι, μπας και καλύψω τίποτε.

Και ξαφνικά, νάσου το χαρμόσυνο νέο. Ο Σουφλιάς "τακτοποιεί τα ημιυπαίθρια" και η λύση έλαμψε μπροστά μου. Κύριε Υπουργέ, κοιτάξτε την κοιλίτσα μου, είναι ο ορισμός του ημιυπαίθριου, μισή καλυμένη, μισή στο "ύπαιθρο". Κάντε κάτι να την "τακτοποιήσετε".

Άκουσα ότι ζητάτε το 10% της αντικειμενικής αξίας. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, ξόδεψα περίπου 500 ευρώ σε deliveries, μπριζόλες, σουβλάκια, μπύρες και λοιπά, άρα με 50 ευρώ (το 10%) μπορείτε να με "τακτοποιήσετε";

Δεν είμαι υπερβολικός, δεν ζητάω Φουστάνους και τέτοια, μια μικρή λιποαναρροφησούλα θα το "τακτοποιούσε" το θέμα.
Σας παρακαλώ κύριε Σουφλιά μου, κάντε δεκτό το δίκαιο αίτημά μου, γιατί πλησιάζουνε οι μέρες της καλοκαιρινής μου άδειας και δεν είναι ωραίο να βγώ στην παραλία και να παριστάνω το τζόβενο, ρουφώντας την κοιλιά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...