Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Social Engineering ή Έτσι τα βρήκαμε, έτσι τα κάνουμε...

Μου το έστειλε ο φίλος μου ο Γιώργος και μου άρεσε πολύ. Δείτε το video, δεν κρατάει ούτε 2 λεπτά, αλλά είναι πολύ διδακτικό:



Ο Γιώργος λέει: "Δείτε το βίντεο για να καταλάβετε γιατί παρόλα τα μέτρα που μας έχουν πάρει (μαζί και για την κάσα), φύλλο δεν κουνιέται, κανένας δεν αντιδρά!"
Εγώ προσθέτω ότι αυτό το πείραμα είναι υπαρκτό και αποτελεί μέρος της εφαρμοσμένης επιστήμης που ονομάζεται Social engineering...

Τι είναι τούτο θα μου πείτε, άντε να σας πω: Είναι η Κοινωνική Μηχανική, δηλαδή η χειραγώγηση ανθρώπων στην υλοποίηση δράσεων και έχει μεγάλη πέραση διεθνώς, είτε για να υπάρξει ανοχή σε καταπιεστικές αποφάσεις, είτε για να υπάρξει κινητοποίηση προς συκεκριμένες κατευθύνσεις.

Αναγνωρίζετε μήπως και τον εαυτό σας σαν έναν από τους πιθήκους;

Όποτε λέτε εγώ είμαι το 'να ή τ' άλλο, ή όταν λέτε ότι είμαι Ζήτω το ένα ή Κάτω το άλλο, έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί τι κάνετε;

Έχετε συγκεκριμένους τωρινούς λόγους για την απόφασή σας, ή τα πιστεύω σας χάνονται κάπου στο βάθος του χρόνου και απλά επαναλαμβάνονται κάθε τόσο σχεδόν αυτόματα;

Για σκεφτείτε το...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...