Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Είμαι στον Παράδεισο!!!


Μη με ξυπνήσει κανένας, αφήστε με να ονειρεύομαι. Μα δεν είναι όνειρο, είναι πραγματικότητα, την ζω, αλλά είμαι παχύδερμο και γκρινιάρης και δεν ανοίγω τα στραβά μου να δω σε τι Παράδεισο ζω. Η μαύρη μου ψυχή δεν με αφήνει να καταλάβω τι άγγελοι με κυβερνούνε τόσα χρόνια...
Όχι μην ανησυχείτε, δεν είμαι πιωμένος, απλά πήγα μια επίσκεψη σε ένα φίλο νωρίτερα και είδα ένα βιβλίο στην βιβλιοθήκη του. Έχει τίτλο "Τα εν Δήμω Αρταίων (1975-2003)" και εκδόθηκε το 2004 από τον Λευτέρη Στασινό (είναι εκδότης μιας τοπικής εφημερίδας, του Παρατηρητή). Περιγράφει τους δημάρχους και τα έργα τους από το 1975 ως το 2003.
Στον επίλογο γράφει : "Και το καταστάλαγμα της σκέψης μου από αυτή την πορεία κλείνει με αυτές τις λίγες λεξούλες (άχου μου το, σαν τον Αυτιά ένα πράγμα, κλείνει το βιβλιαράκι του με λίγες λεξούλες) Είχαμε τους καλύτερους δημάρχους, τους καλύτερους δημοτικούς συμβούλους και χάρη σε αυτούς ζούμε σε μια πανέμορφη και αξιοζήλευτη πόλη, που σαν αυτή υπάρχουν λίγες στην Ελλάδα".
Λευτέρη, δεν φαντάζομαι να επηρεάστηκες από το ότι ένας από τους "καλύτερους" χρηματοδότησε το βιβλίο!!!

2 σχόλια:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...