Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Κάνει το Κέφη του ο Στρατηγός...

Ωραία είναι να κάθεσαι να τους βλέπεις να σκίζονται κι εσύ να τους "σφυρίζεις κλέφτικα"!!!
Σου τηλεφωνάνε, βάζουν κοινούς γνωστούς να σου μιλήσουνε, περνάνε από τα στέκια σου κι εσύ είσαι στο "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε"...

Έβγαλε λοιπόν ανακοίνωση ο Νίκος ο Κέφης και λέει:

"Απαντώντας σε ερωτήσεις φίλων και γνωστών μου σχετικά με το τι θα πράξω στις προσεχείς Αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου, είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω τα κάτωθι, προς ενημέρωση και αποφυγή παρερμηνειών: Το συμφέρον και η βούληση των δημοτών μου καθορίζουν τη στάση και τη θέση μου στις προσεχείς Αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου.
Όπως είχα δηλώσει και παλαιότερα όταν εξεδήλωσα την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο νέο «Καλλικράτειο» Δήμο Αρταίων, η υποψηφιότητά μου θα περνούσε μέσα από την κρίση και την απόφαση των δημοτών μου, έτσι και σήμερα η λήψη οποιασδήποτε εκ μέρους μου αποφάσεως για οποιαδήποτε υποψηφιότητα περνά μέσα από την κρίση, τη βούληση και το συμφέρον των δημοτών μου.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό και κατανοητό από όλους μας ότι οι όποιες αποφάσεις μας για την ενασχόλησή μας με τα κοινά και συγκεκριμένα την προσφορά υπηρεσιών μας προς τους δημότες, πρέπει να έχουν την συγκατάθεση, τη θέληση και την απόφαση αυτών που πρόκειται να εξυπηρετήσουμε και όχι το προσωπικό μας συμφέρον ή τη βούλησή μας.
Με αυτά τα κριτήρια πρέπει να λαμβάνουμε τις όποιες αποφάσεις μας. Εγώ προσωπικά θα το τηρήσω αυτό ως κόρη οφθαλμού."

ΚΕΝΤΡΙ: Η Πυθία έλεγε "ήξεις αφήξεις ουκ ..." κι ανάλογα με το πού έβαζε ο ενδιαφερόμενος το κόμμα, έβγαζε συμπέρασμα!!!
Ξέρει από κόμματα ο Στρατηγός και πολύ προσέχει πού βάζει το δικό του, το κόμμα...
Χρήστο και Δημήτρη είναι ιδέα μου ή μήπως σας την λέει λίγο με το: "
οι όποιες αποφάσεις μας...πρέπει να έχουν την συγκατάθεση, τη θέληση και την απόφαση αυτών που πρόκειται να εξυπηρετήσουμε και όχι το προσωπικό μας συμφέρον ή τη βούλησή μας".
Δεν ξέρω, εμένα έτσι μου φάνηκε, αλλά από την άλλη πού ναξέρεις κιόλας;
Στρατηγός είναι, ξέρει από στρατηγική κι από κινήσεις τακτικής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...