Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Μαζί και μεθαύριο!!!

Είπα να σταματήσω το κολύμπι και την μάταιη απόπειρά μου να πείσω μια μελαχρινή Ισπανίδα ότι περισσότερες πιθανότητες έχει να κερδίσει μέσα-έξω ο ΠΑΟ την Μπαρτσελόνα, παρά να την αφήσω αμύητη στα μυστικά του Ελληνικου καμακιού και να ανοίξω τον υπολογιστή, να μάθω τι συμβαίνει στην Άρτα...
Κι ανοίγω το monoplio.gr και διαβάζω το "αντικειμενικό" ρεπορτάζ για την σημερινή επίσημη παρουσίαση του συνδυασμού Παπαάζογλου. Να μου επιτρέψετε να μην κάνω κανένα σχόλιο, άλλωστε οι μπύρες στο bar του Alex και η μελαχρινή Ισπανίδα που περιμένει να τελειώσει το "φροντιστήριο" δεν μου επιτρέψουν την βαθυστόχαστη ανάλυση, τρομάρα μου, η ανάλυση μου έλειπε!!!
Απλά θα βάλω bold σε κάποια σημεία και ο νοών νοείτω:

"Την επίσημη παρουσίασή του έκανε σήμερα το πρωί στην πλατεία Νικόλαου Σκουφά ο Ανεξάρτητος (Παπάζογλου, Σκανδάλης, Γιαννάκος κι από κάτω Παπαδημητρίου, Βασ. Βαγγέλη και πολλοί άλλοι από τα νεοδημοκρατικά πολιτικά γραφεία Παπαγεωργίου, Παπαδημητρίου, αλλά και Στύλιου, πιστοποιούν την ανεξαρτησία του συνδυασμού!!!) Εκλογικός Συνδυασμός για τον Δήμο Αρταίων. Αρχηγός του συνδυασμού έπειτα από νόμιμες και δημοκρατικές διαδικασίες, (αλήθεια; ποιές ήταν αυτές οι διαδικασίες; το 'ριξαν στα ζάρια;) είναι ο πολιτικός μηχανικός Χρήστος Παπάζογλου.
Στη συνέντευξη τύπου πρώτος μίλησε ο Δημήτρης Σκανδάλης, όπου και παρουσίασε το λογότυπο (καλό το "Μαζί κι αύριο", μάλλον μπηχτή για τον Παπαβασιλείου είναι, που τον θεωρούνε ξένο, αλλά για το Σήμερα τι θα κάνουμε φον Δημητράκη μου;) και τις θέσεις του συνδυασμού.
Έπειτα τον λόγο πήρε ο Σπύρος Γιαννάκος, πρώην Δήμαρχος Φιλοθέης, ο οποίος μίλησε για τα προβλήματα που προκύπτουν από τον "Καλλικράτη" και για την σωστή εναρμόνιση (πού τα 'μαθε αυτά ο Γιαννάκος; Στο γραφείο του Παπαγεωργίου; Γιατί απ' όσο ξέρω τα τελευταία χρόνια η μοναδική συμμετοχή του με τα κοινά είναι να παίρνει τηλέφωνο για να λέει σε ποιό χωριό θα πάει να σφίξει χέρια "ο κ. υφυπουργός") των υπαρχόντων Δήμων στον Δήμο Αρταίων.
Τελευταίος μίλησε ο Χρήστος Παπάζογλου όπου επεσήμανε ότι αν εκλεγεί Δήμαρχος η πόρτα του γραφείου του θα είναι πάντα ανοιχτή (να προσέχεις τα ρεύματα Χρηστάκη μου, μη σε πιάσει κανά νευροκαβαλίκεμα...) για όλους τους δημότες και πως όλοι "μαζί και αύριο" θα πρέπει να βοηθήσουμε τον τόπο μας να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα απασχολούν. (τα όποια, σα να λέμε δεν υπάρχουν συγκεκριμένα προβλήματα κι αν τυχόν υπάρχουν, δεν έχουμε τώρα τον χρόνο να τα εντοπίσουμε και να προτείνουμε λύσεις, τώρα έχουμε τρεχάματα, να φτιάξουμε συνδυασμό, να βρούμε υποψήφιους, να βγάλουμε φωτογραφίες να φαινόμαστε νέοι κι ωραίοι!!!).
Εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία στην προσπάθεια του συνδυασμού και στον Χρήστο Παπάζογλου."

Ότι θα ερχόταν μια μέρα που θα έβλεπα παρέα την Τρόϊκα Παπαγεωργίου-Παπαδημητρίου-Παπάζογλου δεν το περίμενα, αλλά να που η ζωή έχει πολύ χιούμορ και βγάζει την γλώσσα σ' όσους λένε μεγάλες κουβέντες και το παίζουν αντράκια...
Όσο για μένα, θα είμαι κι εγώ -μετά την επιστροφή μου από την Κόλαση του Σαρακίνικου- "Μαζί και Μεθαύριο"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...