Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Σφάζονται με χτυπήματα κάτω από τη μέση...

Θα 'θελα πραγματικά να δω πώς θα μπορέσουν να επουλώσουν τις πληγές που ανοίγει ο ένας στον άλλον...
Εκτός κι αν ισχύσει κι εδώ το: Η δικιά μου η μάνα πέθανε, κανενός να μη μείνει!!!
Οπότε, σ' αυτή την περίπτωση, έχει απόλυτο δίκιο ένας φίλος μου που τις τελευταίες μέρες λέει ότι όλο το σύμπαν συνωμοτεί και ρίχνει νερό στο μύλο της Όλγας...
Για να σας πω την αλήθεια, μ΄αυτά που συμβαίνουν, μάλλον θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί του και θα σας εξηγήσω γιατί:
Γνωστή η κάθοδος Παπάζογλου με τις πλάτες 2 γραφείων (Παπαγεωργίου-Παπαδημητρίου) κόντρα στον επίσημο χρισμένο της Ν.Δ. Παπαβασιλείου.

Έχει όλα τα φόντα για να πάρει ένα κρίσιμο 15-18% που θα στείλει τον Παπαβασιλείου τρίτο και καταϊδρωμένο να ψάχνει να βρει τι πήγε λάθος...
Από την άλλη πλευρά, από τα πράσινα χαρακώματα, τις τελευταίες μέρες όλοι ακούγαμε
απ' όλες τις πλευρές ότι το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ το' χει πάρει ήδη ο Παπαλέξης κι ότι ο νυν δήμαρχος Οικονομίδης θα κάνει στην άκρη. Κι όταν λέω απ΄όλες τις πλευρές εννοώ απ' όλες τις πλευρές ΚΑΙ τις Οικονομιδικές!!!
Και ξαφνικά, μέσα στο απομεσήμερο παίρνω ένα mail από το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Άρτας, που λέει τα παρακάτω:


Ελληνική Δημοκρατία

Δήμος Άρτας

Γραφείο Τύπου & Δημ. Σχέσεων

Γρηγ.Αυξεντίου & Περ. Οδός

Τηλ: 26810-74615

Fax: 26813-62253

Web site: www.arta.gr

Mail:dimos@arta.gr

Άρτα 30 Αυγούστου 2010




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή το διογκούμενο, τις τελευταίες ημέρες. κύμα φημών και ψιθύρων που εκπορεύεται από συγκεκριμένες πηγές περί υποψηφιοτήτων και χρισμάτων στο Δήμο Άρτας διαβεβαιώνουμε κατηγορηματικά τους συνδημότες μας και εν γένει τους πολίτες ότι όλα αυτά τα σενάρια έχουν μοναδικό στόχο την παραπληροφόρηση.

Σεβόμενοι -κατ αρχήν- τις διαδικασίες και αναμένοντας την όποια απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής Αξιολόγησης και προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν συνειρμοί περί δήθεν δικής μας αθέμιτης παρέμβασης, δεν θα πούμε περισσότερα σε αυτή τη χρονική στιγμή.

Έχουμε όμως υποχρέωση να αποκαλύψουμε σε κάθε πτυχή της την αριστοτεχνική- πράγματι- μεθόδευση σε βάρος ενός πολίτη και ενός θεσμού.
Γιατί η μεταχείριση ενός Δημάρχου με αυτόν τον τρόπο και με αυτές τις μεθόδους από οργανωμένες ομάδες συνθλίβει κάθε έννοια και ηθικό κανόνα δημοκρατικής αντίληψης και πολιτικής ευαισθησίας.

Επειδή όμως έχουμε υποχρέωση έναντι των συνδημοτών και των μελών της παράταξής μας δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι σύντομα θα αποκαλύψουμε ολόκληρο το σχέδιο, τους εμπνευστές του καθώς και τις «ντουντούκες» των φημών…

Πέραν αυτού, ως υπεύθυνη δημοτική Αρχή συνεχίζουμε τη δουλειά μας…


Άρα τι να σκεφτώ εγώ ο κακομοίρης blogger;
Δεν δικαιούμαι να σκεφτώ ότι έχουν βγει τα μαχαίρια από τα θηκάρια και ότι η καταγγελία θα πάει σύννεφο;

-Τόσα έπαιξες εσύ στον τζόγο και σε κρατάνε στην Κυράτσα!!!

-Τόσα πήρες εσύ μίζα για την μελέτη και σε κρατάει ο Δράκος!!!

-Τόσα σου 'ταξε ο Άρης!!!
-Τόσα τάισες τον Χρήστο!!!

-Εγώ έχω τον Μήτσο...

-Κι εγώ έχω τον Γρηγόρη...

Άρα, αφού θα πάει έτσι το παιχνίδι, δεν δικαιούμαι να πιστεύω ότι όλοι τους δουλεύουνε για χάρη της Όλγας, που αργά και σταθερά χτίζει ένα ολοένα και ισχυρότερο πολυσυλλεκτικό ψηφοδέλτιο που θα συγκεντρώνει γύρω του δυνάμεις από όλες τις δεξαμενές;

Δεν ξέρω, εγώ ένας κακομοίρης blogger είμαι, πείτε μου εσείς που ξέρετε...

Πάντως με τα λίγα Μαθηματικά που γνωρίζω, από δω το πάω, από κεί το φέρνω, τόσα ποσοστά ο ένας, τόσα κομμάτια ο άλλος, πάντα στο ίδιο αποτέλεσμα καταλήγω!!!
Δεν ξέρω, μπορεί και να λαθεύω, για κάντε το και μόνοι σας εσείς που είστε πιο ψύχραιμοι και αντικειμενικοί κι αν βγάζετε άλλο αποτέλεσμα, πείτε το και σε μένα τον δύσμοιρο...
Όσο γιαυτό το τελευταίο, το "
συνεχίζουμε τη δουλειά μας", ένα έχω να πω: "Πάνο μου, πες του κυρ-Παθεοδώρου που γράφει τα Δελτία Τύπου σου, να μην το ξαναγράψει αυτό το πράμα, γιατί τον προγκάει τον κόσμο!!!
Τέτοια θα βγεις και θα πεις στον κοσμάκη, έτσι και τους τυλίξεις στην Ιπποκράτους και κλέψεις το χρίσμα από τον Παπαλέξη; Ότι θα συνεχίσεις την δουλειά που κάνεις τα τελευταία χρόνια;"
Εμ, καλά λέω εγώ ότι βαλθήκατε να βγάλετε την Όλγα από την πρώτη Κυριακή!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...