Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Ποντικοφάρμακο στα ΜΜΕ!!!

Έμαθα κι εγώ από τους Ιντερνετικούς φίλους που μου έστειλαν mails, ζητώντας μου λεπτομέρειες, ότι η Άρτα αναστατώθηκε λέει από την μαζική δηλητηρίαση λαθρομεταναστών που έφαγαν γάτα που είχε προηγούμενα φάει δηλητηριασμένο από ποντικοφάρμακο ποντίκι...


Για να το λένε όλοι αυτοί (και στην τηλεόραση και στα ειδησεογραφικά sites) σκέφτηκα ότι έτσι θα 'ναι και ρώτησα 2 φίλους που έχουν σχέση με το Νοσοκομείο της Άρτας, αλλά δεν είχαν ιδέα.
Τελικά σήμερα διαβάζω:


"Διαψεύδει ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας Γιώργος Λάμπρου τα περί δηλητηρίασης λαθρομεταναστών στην Άρτα μετά από … κατανάλωση δηλητηριασμένης γάτας!

Το θέμα αναπαρήχθη σε πολλά sites παίρνοντας μεγάλη δημοσιότητα, αναγκάζοντας τον διοικητή του Νοσοκομείου κ. Λάμπρου να βγει και να δηλώσει σήμερα ότι κανένα περιστατικό τέτοιο δεν έχει καταγραφεί στο νοσοκομείο, ενώ
θεωρεί «περίεργο» το πώς προέκυψε το θέμα."
Εγώ κύριε Λάμπρο μου δεν θεωρώ καθόλου «περίεργο» το πώς προέκυψε το θέμα...

Απλά κάποιοι έδωσαν την είδηση στην ομάδα του Αυτιά, αυτοί την κατάπιαν αμάσητη, την έδωσαν στον chief, αυτός την βρήκε πιασάρικη, είναι και της μόδας τα "περίεργα" με τους λαθρομετανάστες, δεν ήθελε και πολύ να παίξει στον αέρα...

Μετά το πήρανε κι άλλοι, που αναπαράγουν τα πάντα, χωρίς να τα πολυσκέφτονται και νάτο το θαύμα, που λέει κι ο
ΝΑΣ: "είναι δυνατόν να έφαγε μια γάτα ποντίκι δηλητηριασμένο, εκείνη να επέζησε και να δηλητηριάστηκαν οι μετανάστες που την έφαγαν;"!!!
Εμένα πάντως με στεναχώρησε που το ντόπιο monoplio.gr, το πήρε και το αναδημοσίευσε και μάλιστα ξεκινώντας την ανάρτηση με το βαρύγδουπο: "Σοκ σε ολόκληρη την πόλη από την φρικτή υπόθεση"!!!

1 σχόλιο:

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...