Το ζήτησε ο ΝΑΣ, ειδικά τραγουδισμένο απ' το στεφάνι της κυρίας υφυπουργού:
Αφιερωμένο σ' όλους αυτούς που μας κυβερνάνε, μας κοροϊδεύουνε και μας κλέβουνε πολλά χρόνια τώρα:
Τελειώσανε τα πάντα δεν υπάρχει ούτε δραχμή
φέρ' του έφορου την τσάντα να χορτάσουμε ψωμί
Μη μιλάς μες τη μιζέρια περί ήθους και τιμής
φέρε του ληστή τα χέρια να ρεφάρουμε κι εμείς
Μας τυφλώσαν τα κεσάτια αμολήσου συνεπώς
φέρε του σοφού τα μάτια μπας και δούμε λίγο φως
Λάχανα δεν έχει ο κήπος και πεινάει το παιδί
φέρε του χοντρού το λίπος να το κάνουμε λαρδί
Τα φρούτα του καλοκαιριού στο ελληνικό τραπέζι
-
*Το καλοκαίρι φέρνει μαζί του ζέστη, θάλασσα και φυσικά άφθονα φρούτα. *Αυτή
είναι η εποχή που οι πάγκοι στις λαϊκές αγορές και τα μανάβικα γεμίζουν
χρώμ...
Πριν από 17 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...