Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Η αναγούλα ενός γαλάζιου βουλευτή...

Όπως έχει καθιερωθεί, η πρώτη ανάρτηση της εβδομάδας είναι χιουμοριστική...
Αλλά επειδή ειδικά σήμερα είναι πρωτομηνιά, δεν θα δανειστώ γελοιογραφία, αλλά θα φτιάξω κάτι δικό μου...
Θα φτιάξω το φωτορομάντσο ενός "γαλάζιου" μέσα στο "πράσινο στρατόπεδο"!!!
Χαρείτε τον βουλευτή Ν.Δ. Άρτας Κώστα Παπασιώζο, μέσα από τις δικές του σκέψεις, καθώς περίμενε κι αυτός τον Γιωργάκη στο ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ...

Μια στιγμή να βάλω το σακάκι, να μη με λένε χωριάτη...

Πίσω μου σ' έχω Σατανά, τι θέλει αυτός με τη σημαία και δεν μ' αφήνει ήσυχο;

Να φτιάξω και την γραβάτα να είμαι "σένιος"...

Πουφ, τι βρώμα είναι αυτή; Αναγούλα μου 'ρχεται... Πώς ζέχνουν έτσι αυτοί οι Πασόκοι; Και λένε εμένα καμπίσιο!!!


Πάντως, με το που ήρθε ο Πρωθυπουργός, όλο Γιώργο μου και Κώστα μου ήτανε οι δυό τους...
Λέτε να είχε δίκιο ο ...Λουκούμις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...