Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Εσείς πήρατε SMS;;;


Χτυπάει το κινητό μου και με ειδοποιεί ότι έχω αδιάβαστο sms...
Το κοιτάω και τι να δω; Με καλεί ο Παπαλέξ στα εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου, την Δευτέρα το βράδυ...

Με συγκίνησε που με θυμήθηκε, όχι σαν τον άλλον, τον ψηλομύτη τον Παπαβάς που ούτε με κάλεσε, ούτε καν μου 'κανε το χατήρι να ανακοινώσει κανά ονοματάκι, να 'χω κι εγώ ν' ασχολούμαι με κάτι...

Όμως, ενώ σκεφτόμουν να πάω για να τον ευχαριστήσω, να χαρεί κι αυτός λίγο, γιατί πολύ "κουμπωμένο" τον βλέπω τώρα τελευταία, ακούω για έκτακτα καιρικά φαινόμενα, για θύελλες, τυφώνες, τσουνάμι και τέτοια...

Το σκέφτηκα από δω, το σκέφτηκα από κει, τελικά αποφάσισα να μην πάω, γιατί 150 υποψήφιοι επί 3 άτομα ο καθένας (σύζυγο και 2 φίλους), μας κάνει καμιά 600ριά άτομα με ανοιχτές ομπρέλλες...

Πού να πάω και πού να σταθώ; Θα μου βγάλουν κανά μάτι κι είναι και μπιρμπίλικο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...