Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Βαρυσήμαντη ανακοίνωση της ΝΟΔΕ, φέρνει τα πάνω κάτω..


Ανοίγω την εφημερίδα και διαβάζω ότι η ΝΟΔΕ Άρτας έστειλε ανακοίνωση για ..., για ..., μια στιγμή να βάλω τα γυαλιά μου, κάτι για τον Σκανδάλη, μου φάνηκε ότι έγραφε, που κατεβαίνει με τον Παπάζ, βρε πού τα 'χω αφήσει τα γυαλιά μου, δεν τα βρίσκω, ναι, για τον Σκανδάλη και σίγουρα και για τον Καψάλη, που κι αυτός κατεβαίνει με τον Παπάζ και είναι και αντιπρόεδρος ΝΟΔΕ...
Πάει, θα τους καρατομήσει, το βλέπω εγώ, θα πέσουν κεφάλια και θα τρέξει αίμα στο Μονοπλιό, δεν αστειεύονται αυτοί εκεί πάνω...

Α, νάτα, τα βρήκα τα γυαλιά μου, μια στιγμή να σας διαβάσω, πώς ακριβώς το λέει: Ανακοίνωση ΝΟΔΕ κτλπ, κτλπ, α νάτο, για την παρουσία του ΣΚΑΝΔΑΛίδη στην Άρτα, πώς; του ποιανού;
Για τον Σκανδαλίδη; Τίποτε για τον Σκανδάλη και τον Καψάλη;

Άιντε παιδιά, πάει αυτό ήταν γέρασα και δεν βλέπω τίποτε χωρίς τα γυαλιά!!!

Τζίφος τελικά, το θεριό δεν βρυχήθηκε κι όλα μέλι-γάλα και η μια ροζ γραβάτα συνεχίζει με Παπάζ και η άλλη με Παπαβάς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...