Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ο κλώνος του Σημίτη...

Από την Δευτέρα που ξεκίνησαν οι προγραμματικές δηλώσεις του ΛΟΥΠΑ ή αλλιώς Παπα-Δήμιου, έως και χθες που πήρε την ψήφο εμπιστοσύνης, έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω τι μου θυμίζει. 
 Τον άκουγα να μιλάει με το στυλ του καθηγητή που κάνει διάλεξη στο αμφιθέατρο, τον έβλεπα να σημειώνει στο μπλοκάκι του αυτά που έλεγαν οι άλλοι ομιλητές και ξαφνικά μου ήρθε, θυμήθηκα ποιον μου θύμιζε: 

Ήταν φτυστός ο Σημίτης, χωρίς τις ελιές και τα σαρδάμ!!! 
Αυτές οι διαφορές ήταν που με έκαναν στην αρχή διστακτικό. Γίνεται κάποιος να μην κάνει σαρδάμ, να μην έχει ελιές και να μοιάζει με τον Σημίτη;
Είδα όμως μετά  και τον Τάσο Γιαννίτση, τον νέο Υπουργό Εσωτερικών να ανεβαίνει στο βήμα και μου 'φυγαν οι αμφιβολίες... 
Το Σημιτάτο είναι εδώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...