Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Ανοικτές επιστολές, Λαϊκές Συνελεύσεις και ...βρωμόξυλο!!!

Εκτός από τον Τηλεβόα, που το 'χει πάρει προσωπικά το θέμα του χαρατσιού της ΔΕΗ και στέλνει ανοικτές επιστολές στον Παπαλέξη (άμα απαντήσει, γράψε μου, τα 'παμε αυτά...) και γράφει και ματαγράφει κι απ' το πολύ "γράψιμο" θα γίνει "γραφικός", υπάρχει κινητικοποίηση και από κατοίκους της Άρτας, που καλούνε όποιον ενδιαφέρεται σε Λαϊκή Συνέλευση, το Σάββατο 12 Νοεμβρίου, στις 6 το απόγευμα στο Cafe πίσω από το 2ο Γυμνάσιο.
Δείτε και την ανακοίνωση:

Η δικιά μου η άποψη είναι αυτή: Στις 2 Δεκεμβρίου συζητιέται στο Συμβούλιο της Επικρατείας το αν είναι αντισυνταγματικό και παράνομο το χαράτσι, ύστερα από προσφυγή που έκανε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών. Μέχρι τότε δεν πληρώνω σέντσι σε καμιά ΔΕΗ. 
Αν το ΣτΕ αποφασίσει όχι με τους νόμους του δικαίου, αλλά με τους νόμους της αγοράς, τότε η λύση είναι μία:
Ας έρθει ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, με την οποία έχω υπογράψει σύμβαση να της δίνω λεφτά και να μου δίνει ρεύμα για να μαγειρεύω, να ζεσταίνομαι, να μπανιαρίζομαι, να κάνω ό,τι θέλω, ας σπάσει την εξώπορτα του σπιτιού μου, ας μπει στον ιδιωτικό μου χώρο (στο χολ μέσα από την εξώπορτα), ας σπάσει το λουκέτο που έχω βάλει στο ντουλάπι με τα ρολόγια της ΔΕΗ κι ας έρθει μετά να αποδείξει ότι δεν έφαγε το ΒΡΩΜΟΞΥΛΟ, επειδή ένοιωσα απειλούμενος από τον διαρρήκτη που είδα ξαφνικά μπροστά μου!!!
Εκτός κι αν έρχονται μαζί με αστυνομίες και εισαγγελείς, που τίποτα δεν αποκλείεται με την χούντα που μπλέξαμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...