Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Αναβολή ή ματαίωση της συνέντευξης Νικολάου;


Διάβαζα στο EpirusPost, που πάντα η φίλη η Βάσω είναι καλά πληροφορημένη για την Άρτα, ότι από το κείμενο τη αναβολής της συνέντευξης Νικολάου βγαίνει το συμπέρασμα ότι: "δίνει μία τελευταία ευκαιρία στο Δήμαρχο Γιάννη Παπαλέξη, να αναθεωρήσει πράξεις και αποφάσεις του."!!!

ΚΕΝΤΡΙ
: Είσαι σίγουρη Βάσω μου; Γιατί εμένα μου φαίνεται ότι το κείμενο της αναβολής ισχυροποιεί την θέση Παπαλέξη...
(για όσους δεν διάβασαν το κείμενο της αναβολής, μπορείτε να το δείτε
εδώ, στην πρωινή μου ανάρτηση).

Και συνεχίζει τον σχολιασμό η Βάσω:
"Πληροφορίες αναφέρουν, ότι τις τελευταίες ώρες υπήρξαν έντονες διεργασίες όχι μόνο στην παράταξη της πλειοψηφίας, αλλά και στον ευρύτερο χώρο του ΠΑΣΟΚ, με στόχο να πέσουν και πάλι γέφυρες στις σχέσεις του κ. Παπαλέξη τόσο με τον πρώην αντιδήμαρχο, όσο και με άλλα μέλη της δημοτικής του ομάδας, τα οποία πνέουν μένεα εναντίον του.
Στον κ. Παπαλέξη απομένει το επόμενο βήμα, το οποίο θα κρίνει σε καθοριστικό βαθμό την τύχη της παράταξής του και τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πολιτών."

ΚΕΝΤΡΙ: Μήπως αυτές οι διεργασίες έγιναν κατά Αθήνα μεριά, στις πολύ μεγάλες άκρες που έχει εκεί ο δήμαρχος, όσο κι αν θέλουν να τον κοντύνουνε κάποιοι εδώ, που ο ένας λέει εγώ του έδωσα το χρίσμα, ο άλλος λέει αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχε καμιά ελπίδα κτλπ, κτλπ, κτλπ;
Μήπως χτύπησαν τίποτε κινητά κι απ' το ακουστικό βγήκαν κάτι χεράκια και τράβηξαν κάμποσα αυτάκια;
Θα φανεί σύντομα, άλλωστε η ανακοίνωση της αναβολής μιλάει για νέα ημερομηνία, που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες...
Για να δούμε τι θα δούμε, πάντως το "εύλογο χρονικό διάστημα" που έλεγε ο πρώην αντιδήμαρχος στην επιστολή παραίτησης πέρασε...
Την άλλη εβδομάδα, είναι η Μεγάλη Εβδομάδα, μετά έρχεται το Πάσχα, μετά έχουμε τα πανηγύρια της Ζωοδόχου Πηγής, μετά είναι η Πρωτομαγιά, μετά ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...