« Εξοχώτατε,
Ζώντες μέσα στο βαρύ κλίμα των δυσκόλων ημερών και καταστάσεων τις οποίες βιώνει ο τόπος μας, αλλά και γνωρίζοντες τον αγώνα τον οποίον καταβάλλετε και εσείς προσωπικά και η Κυβέρνηση (ΚΕΝΤΡΙ: !!!) για να εξέλθη η χώρα μας από την δύσκολη θέση, εκφράζομε κατά πρώτον την ευχή να ευοδωθούν οι προσπάθειες αυτές, ώστε να έχωμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.Κατά δεύτερον, ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, Σας μεταφέρω την βαθειά ανησυχία και τον βαθύτατο προβληματισμό ειδικά των ασθενεστέρων ομάδων του πληθυσμού, εξ’ αιτίας του ειδικού τέλους ακινήτων, το οποίο πρέπει να καταβληθή μέσω της ΔΕΗ.
Όλοι μας αντιλαμβανόμεθα την προσπάθεια να σωθεί η χώρα μας και καλώς γνωρίζετε ότι όλοι ενεργούμε προς αυτήν την κατεύθυνση.
Όμως το μέτρο αυτό είναι επαχθές, για πολύ μεγάλο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού, αφού αδυνατούν...





