Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πάτρα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πάτρα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Ανοικτή επιστολή Μητροπολίτου Πατρών προς Βενιζέλο « Εξοχώτατε, ο κόσμος είναι άνεργος και πεινάει…»

« Εξοχώτατε,
Ζώντες μέσα στο βαρύ κλίμα των δυσκόλων ημερών και καταστάσεων τις οποίες βιώνει ο τόπος μας, αλλά και γνωρίζοντες τον αγώνα τον οποίον καταβάλλετε και εσείς προσωπικά και η Κυβέρνηση (ΚΕΝΤΡΙ: !!!) για να εξέλθη η χώρα μας από την δύσκολη θέση, εκφράζομε κατά πρώτον την ευχή να ευοδωθούν οι προσπάθειες αυτές, ώστε να έχωμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.


Κατά δεύτερον, ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, Σας μεταφέρω την βαθειά ανησυχία και τον βαθύτατο προβληματισμό ειδικά των ασθενεστέρων ομάδων του πληθυσμού, εξ’ αιτίας του ειδικού τέλους ακινήτων, το οποίο πρέπει να καταβληθή μέσω της ΔΕΗ.


Όλοι μας αντιλαμβανόμεθα την προσπάθεια να σωθεί  η χώρα μας και καλώς γνωρίζετε ότι όλοι ενεργούμε προς αυτήν την κατεύθυνση.


Όμως το μέτρο αυτό είναι επαχθές, για πολύ μεγάλο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού, αφού αδυνατούν...

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

"Σώπα, όπου να 'ναι θα σημάνουν οι καμπάνες", στην παρέλαση της Πάτρας!!!

Σας έλεγα πριν για την μπάντα του Δήμου Αθηναίων, που έβαλαν μαύρες κορδέλες στα μουσικά τους όργανα και γιαυτό ο πρώην Συνήγορος του Πολίτη(!!!), Γιώργος Καμίνης θέλει να τους απολύσει (δημοκρατικά, βεβαίως-βεβαίως!!!).
Για δείτε και την Φιλαρμονική του Δήμου στην Πάτρα:



Στην Πάτρα, η μπάντα του Δήμου ενώθηκαν με τον κόσμο και όλοι μαζί (αυτή η φασίσουζα μειοψηφία...), παρέλασαν στους δρόμους, τραγουδώντας τον Εθνικό Ύμνο και το "Σώπα που να'ναι θα σημάνουν οι καμπάνες"!!!
Τα έμαθες τα νέα πατέρα; Κάποτε η Πάτρα και η Αχαΐα ήταν το "σπίτι σου", τώρα την γενιά σου δεν θέλουν να την βλέπουν ούτε ζωγραφιστή...

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

1η Πανελλήνια συνάντηση των Elladistas στην Πάτρα...

Πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία των Patrinistas η 1η Πανελλήνια Συνάντηση του Κινήματος των *istas το Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011 στην αίθουσα διαλέξεων του Τεχνικού Επιμελητήριου Δυτικής Ελλάδας στην Πάτρα. Ομάδες από όλη την χώρα συγκεντρώθηκαν για να γνωριστούν, να οργανωθούν, να συζητήσουν και να προγραμματίσουν από κοινού διάφορα θέματα που αφορούν αυτές τις νεοσύστατες εθελοντικές οργανώσεις.
Η συνάντηση μετατράπηκε αμέσως σε ένα πανηγύρι εθελοντισμού με φωτεινά χαρούμενα πρόσωπα από όλη την Ελλάδα. Το κίνημα των Elladistas, όπως έχει συνηθιστεί να αποκαλείται εδώ και ένα χρόνο και ήδη έχει ιδιαίτερα μεγάλο αντίκτυπο στις τοπικές κοινωνίες με την ανιδιοτελή προσφορά του και την ενεργοποίηση των πολιτών για ένα καλύτερο περιβάλλον και τρόπο ζωής απέδειξε την δυναμική του, την ζωντάνια και την φρεσκάδα του.
Με το δικό της ιδιαίτερο χρώμα καθεμία ήρθαν ομάδες από την Κομοτηνή μέχρι την Κρήτη. Συμμετείχαν οι πρωτοπόροι Atenistas από την Αθήνα, οι Komotinistas από την Κομοτηνή, οι Paguristas από τα Γιάννενα, οι Minoistas από...

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Φοβερό!!! Δεν τον άφηναν να πληρώσει διόδια...

Φοβερός; Έγινε στα διόδια στο Ρίο και καβαλάρης είναι ο γνωστός Πατρινός Γιάγκος Ραυτόπουλος...



Εμφανίστηκε στο ταμείο και ζήτησε να πληρώσει τα διόδια, μόνο που κανένας δεν μπορούσε να βρει αν θα έπρεπε να πληρώσει για δίκυκλο ή για τετράτροχο!!!
Τελικά τον έδιωξε η Αστυνομία, γιατί ήταν επικίνδυνο να είναι το άλογο στην ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΗ εθνική οδό Πάτρας-Κορίνθου...

Και η απορία του Γιάγκου παρέμεινε: "Σας πείραξε το ένα άλογο βρε παιδιά; Με 500 άλογα σκάνε οι άλλοι με τις Ferrari"!!!

Το μοναδικό αυτό video το είδα εδώ...

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Λαμόγια για Guinness...


Τελικά, έχουμε μια τάση να παίρνουμε ακόμη και καλές συγκυρίες, που θα μπορούσαν να μας διαφημίσουν, έτσι ώστε να μην ακουγόμαστε στο εξωτερικό, μόνο για "αρπαχτές" και λαμογιές και να τις κάνουμε σαν ...τα μούτρα μας!!!
Γνωστή η επιτυχία από άποψη προσέλευσης του Super Rally 2010, με σχεδόν 2900 χαρλεάδες να καταφτάνουν από κάθε γωνιά του κόσμου και να κατευθύνονται προς την Πάτρα, δεν μπορεί κάποιους θα είχατε πετύχει σε κάποια εθνική οδό πριν 2 εβδομάδες...

Γνωστή και η επιτυχία να μπούμε στο βιβλίο Guinness, με πάνω από 2500 Harley-Davidson να κάνουν ταυτόχρονη διέλευση στη Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο. Δείτε το video:




Δυστυχώς όμως, αυτό που τελικά έμεινε ήταν η νεοελληνική κουτοπονηριά, η παγαποντιά και η διεθνή μας ξεφτίλα!!!

Αντιγράφω, όπως τα άκουσα στο
Καφενείο:

"
Φωτιές έχει ανάψει στην Πάτρα η καταγγελία-βόμβα του προέδρου των ξενοδόχων Ηλία Μεντζελόπουλου, στις αιτιάσεις που διατυπώθηκαν σχετικά με τις υπέρογκες τιμές που χρέωσαν τους «χαρλεάδες»: Ανεβάσαμε τις τιμές για να καλύψουμε τις μίζες, που ζήτησαν οι διοργανωτές της εκδήλωσης Super Rally 2010!!!

Ηδη άνοιξε ο ασκός του Αιόλου καθώς πυκνώνουν οι φωνές, που κάνουν λόγο για «φαγοπότι» που έστησε το ... «φουριστάν» και στο οποίο συμμετείχαν «το παντός καιρού τρωκτικό και οι λοιποί κολλητοί»!!!

Φυσικά, όλοι περιμένουν από την καταχρεωμένη δημοτική αρχή, που σε αγαστή συνεργασία με τη νομαρχία, σε περίοδο άγριας λιτότητας, δαπάνησαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ (το ακριβές ποσό κρατείται μυστικό…), να προβούν, με απόλυτη διαφάνεια, σε λεπτομερή οικονομικό απολογισμό, στον οποίο να περιλαμβάνονται και οι αναθέσεις των επιμέρους δράσεων.

Ισως, αποδειχτεί πως δεν αρκούσαν τα 2-3 λεπτά προβολής, μέσω διεθνών τηλεοπτικών δικτύων, της διέλευσης 2500 «χαρλεάδων» από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, για να λάβει θετικό πρόσημο η διοργάνωση.


Ακούγονται πολλά για τις τραυματικές εμπειρίες, που αποκόμισαν οι ξένοι δικυκλιστές. Η ανοργανωσιά, οι τραγελαφικές καταστάσεις και το σκηνικό «αρπαχτής» (εκτός από τις τσουχτερές τιμές των ξενοδοχείων, τα ποτά ακόμη και τα σουβλάκια πέταξαν 2 και 3 φορές πάνω), που βίωσαν μάλλον δυσφήμισαν παρά ωφέλησαν την πόλη.


Χαρακτηριστικά αναφέρουμε:


- Περίπου, 6000 μοτοσυκλετιστές υποχρεώθηκαν να «φιλοξενηθούν» στις πρόχειρες εγκαταστάσεις του έλους της Αγυιάς, μέσα στη λάσπη, το κρύο και τη βροχή, ενώ


- Αλλοι 1000 περίπου, που κατέφυγαν σε ξενοδοχεία, κυριολεκτικά «γδάρθηκαν».


Επόμενο είναι οι ξένοι «χαρλεάδες», που ήδη πήραν το δρόμο της επιστροφής στις πατρίδες τους να μην μεταφέρουν στις αποσκευές τους τις καλύτερες εντυπώσεις από την Πάτρα, παρά τις περί του αντιθέτου εκτιμήσεις της δημοτικής αρχής"

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο !!!

Τραγική η κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών


Η κατάσταση με την δημόσια ιατρική περίθαλψη στην Πάτρα έχει φτάσει στο απροχώρητο! Πριν από μερικές μέρες βρέθηκα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, (το οποίο μετά την υπολειτουργία του νοσοκομείου "Αγ. Ανδρέας" από ζημιές μετά τον τελευταίο μεγάλο σεισμό δέχεται σχεδόν όλους τους ασθενείς της ευρύτερης περιοχής των Πατρών) έχει φτάσει στα όριά του. Πέραν της τεράστιας έλλειψης σε γιατρούς, που αναγκάζουν ανθρώπους που τυχόν χρειάζονται άμεσα χειρουργείο ή εξέταση να περιμένουν με τις ώρες, δεν υπάρχουν και κρεβάτια για να νοσηλευτούν όλοι οι ασθενείς!
Όπως βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία, οι ασθενείς που πρέπει να νοσηλευτούν και μπορούν να μετακινηθούν, θα μεταφέρονται σε Αίγιο, Πύργο και Αμαλιάδα!! Από την άλλη μέσα στο νοσοκομείο δεν αφήνουν ασθενείς να βρίσκονται έστω και σε ράντζα, αλλά τους τρέχουν με τα ασθενοφόρα σε νοσοκομεία που απέχουν από μισή μέχρι και 2 ώρες!! Μάλιστα κάποιο άτομο το οποίο χρειαζόταν περίθαλψης, αλλά θα το μετέφεραν σε άλλη πόλη, υπέγραψε και έφυγε υπ' ευθύνη του. Δηλαδή αν αυτός πάθει μετά κάτι και πεθάνει, δεν θα φταίει το νοσοκομείο, γιατί υπέγραψε και έφυγε!

Δεν είναι δυνατόν να είμαστε στην Ευρώπη (λέμε τώρα) του 21ου αιώνα και να συμβαίνουν τριτοκοσμικά πράγματα! Επιτέλους η πολιτεία θα πρέπει να μεριμνήσει για την υγεία των πολιτών. Δεν είναι δυνατόν σε μία μεγάλη πόλη μόλις 2μιση ώρες μακρυά από την Αθήνα, να εύχεσαι μην σου τύχει και αρρωστήσεις! Πρέπει ΑΜΕΣΑ να επαναλειτουργήσει ο "Αγ. Ανδρέας". Είναι Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο αυτό που συμβαίνει.
μου το έστειλε ο Αναστάσιος με το παρακάτω κείμενο : "
http://iheio.blogspot.com/2009/11/blog-post_16.html

Αν θέλετε, αναδημοσιεύστε αυτό το άρθρο μπας και κινηθεί τίποτα γιατί η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο! Αυτό το mail δεν είναι από κάποιο newsletter, ούτε θα σας στέλνω συνέχεια. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Καλό Βράδυ!"

Εγώ τι να προσθέσω παραπάνω; Τι να πω εκτός από Καλό Βράδυ ΕΣΥ!!!