Η μπαλάντα του κυρ-Μέντιου είναι ποίημα του Κώστα Βάρναλη και την αφιερώνω στην αυριανή Γενική Απεργία...
23 Φεβρουαρίου, η μέρα που πρέπει να τους δείξουμε ότι εμείς δεν θα ξεπουλήσουμε τη ζωή μας και το μέλλον μας στα αφεντικά τους...
Δούλευε για να στουμπώσει
όλ' η Χώρα κι' οι καμπόσοι.
Μη ρωτάς το πώς και τί,
να ζητάς την αρετή!
-Δε βαστάω! Θα πέσω κάπου!
-Ντράπου! Τις προγόνοι ντράπου!
-Αντραλίζομαι!... Πεινώ!...
-Σούτ! θα φας στον ουρανό!"
Hyundai IONIQ 5 N
-
*Το IONIQ 5 N, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο N, δημιουργήθηκε για να
χαρίζει χαμόγελα πίσω από το τιμόνι.* Λειτουργεί σαν ελιξίριο ευτυχίας,
απογειών...
Πριν από 1 ημέρα


+1000!
ΑπάντησηΔιαγραφή