Για τους Badog έχω γράψει πολλές φορές και να μην σας τα ξαναπώ, γιατί θα μου πείτε ότι με πληρώνουν κιόλας για να τους διαφημίζω (μα ούτε μια μπύρα βρε παιδιά;)
Μου έστειλε όμως ο Πάνος ένα μήνυμα στο Facebook και σας δίνω κι εγώ το video από live εμφάνισή τους στην πολύ γνωστή μουσική σκηνή NoBAR στη Θεσσαλονίκη, κοντά στο Ποσειδώνιο.
Χαρείτε τους στο κλασσικό "Lil' Devil":
Keep on rocking!!!
Κι όσο για την μπύρα, τα λέμε ελπίζω!!!
Τα φρούτα του καλοκαιριού στο ελληνικό τραπέζι
-
*Το καλοκαίρι φέρνει μαζί του ζέστη, θάλασσα και φυσικά άφθονα φρούτα. *Αυτή
είναι η εποχή που οι πάγκοι στις λαϊκές αγορές και τα μανάβικα γεμίζουν
χρώμ...
Πριν από 14 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...