Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Ποιόν θα προτιμήσουνε;


Τις 5 η ώρα σήμερα, δίνει συνέντευξη Τύπου ο Καρατζαφέρης στην ΔΙΩΝΗ και αμέσως μετά έχει ομιλία.
Στις 6:30 δίνει συνέντευξη Τύπου η ΝΟΔΕ Ν.Δ. στα γραφεία της.

Για πείτε μου εσείς φίλοι δημοσιογράφοι, αν σας έβαζαν να διαλέξετε, ποιόν θα προτιμάγατε; Τον Καρατζαφέρη και τις ατάκες του ή το σε ποιά καφενεία θα μιλήσει ο τάδες και ο δείνας;

Θα 'θελα να 'ξερα, ποιός αποφασίζει εκεί στη ΝΟΔΕ, φοβερό timing έχουν πάντως, ΦΤΟΥ να μην τους βασκάνω !!!

1 σχόλιο:

  1. δήλωση του Νίκου Παπανδρέου αδερφού του σημερινού προέδρου του πα.σο.κ. στο περιοδικό NEMECIS Ιαν-Φεβρ.2004, σελ.98-99 όπως επίσης και σε πρόσφατη αναδημοσίευση στο βιβλίο "Η Ελλάδα Αιμορραγεί", έκδοση 2008, την επιστολή όπου μεταξύ άλλων γράφει ο κ. Νίκος Παπανδρέου:
    «Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα (....). Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή την στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός , για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου (σ.σ ο σημερινός πρόεδρος του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπανδρέου) είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του 1960. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με Αμερικάνικη καρδιά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...