Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Τι είπαμε σημαίνει "ελευθεροτυπία;"



Δήλωση του Γρηγόρη Ρουμπάνη, δημοσιογράφου, υποψήφιου βουλευτή Β’ Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την απόλυσή του από την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία»

Στη 1.30 μετά τα μεσάνυχτα, σήμερα 15 Σεπτεμβρίου, ενημερώθηκα τηλεφωνικώς από τη Ιδιοκτήτρια της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», Μάνια Τεγοπούλου, ότι με απολύει, επειδή δε συμφωνεί με την υποψηφιότητα μου στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ.

Της εξήγησα ότι το εκλέγεσθαι αποτελεί συνταγματικό μου δικαίωμα, και εξάλλου είχα ενημερώσει εγκαίρως τη Διεύθυνση. Αλλά ήταν αδιάφορη. Μου ξεκαθάρισε, και μάλιστα με αγοραίο τρόπο, ότι δεν θέλει στην εφημερίδα της βουλευτές ή υποψήφιους βουλευτές, δεν θέλει να την ταλαιπωρεί ο Αλέξης Τσίπρας.

Προφανώς, στο δουκάτο της Μάνιας Τεγοπούλου δεν ισχύει το Σύνταγμα. Η ιδιοκτήτρια της «Ε» εισάγει την επιχείρησή της σε έναν καινούργιο μεσαίωνα, στον οποίο τα πολιτικά δικαιώματα είναι υπό περιορισμό. Δυστυχώς, κατά το σωτήριο έτος 2009, επιστρέφουμε στους αγώνες για τη Δημοκρατία.

ΚΕΝΤΡΙ: Δεν πολυσυμπαθώ τους δημοσιογράφους, επειδή πολλά έχουνε δει τα μάτια μου κι έχουν ακούσει τ' αυτιά μου, αλλά πολύ περισσότερο δεν αντέχω τους εκδότες και την αίσθηση παντοδυναμίας που έχουνε...

2 σχόλια:

  1. Αν και δεν συμφωνώ με την πολιτική ΣΥΡΙΖΑ,θα πρέπει από αύριο να μην ξαναγοράσει κανείς αυτήν την εφημερίδα!!Αίσχος και πάλι αίσχος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...