Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Όλα εδώ πληρώνονται...


Πριν 3 χρονάκια περίπου είχα κάτι ενοχλήσεις στην στοματική κοιλότητα και ένας ξερόλας συνάδερφος διέγνωσε ότι έχω "επουλίδα". Ανάθεμά μου κι αν ήξερα τι είναι η επουλίδα αλλά ο "φωτεινός παντογνώστης" με ενημέρωσε ότι πρέπει να πάω άμεσα σε οδοντίατρο.
Ξεκίνησα κι εγώ την επόμενη ημέρα και πήγα στην οδοντίατρο που είναι και οικογενειακή γνωστή... Είχε κόσμο, περίμενα την σειρά μου κι όταν τελικά μπήκα στα ενδότερα και της είπα το πρόβλημα, με έκατσε στην καρέκλα, μου άνοιξε το στόμα, μου είπε ότι είναι άφθα και να μην ανησυχώ και με σήκωσε από την καρέκλα, συνολικά έκατσα περίπου 1 λεπτό...

Πίστεψα κι εγώ ότι επειδή δεν ήταν κάτι οδοντιατρικό, θα είχαμε τελειώσει, αλλά μόλις πήγα να την χαιρετήσω, μου είπε : "Άφησε 20 ευρώ έξω στην κοπέλα"...

Βλαστήμησα από μέσα μου, ξηλώθηκα το 20ευρο (μαύρα φυσικά) για την δουλειά(;) της και ορκίστηκα να μην ξαναπατήσω εκεί μέσα...


Τώρα την περιμένω από μέρα σε μέρα να μου τηλεφωνήσει για να μου ζητήσει στήριξη για τον αγώνα της υπέρ του λαού και των προβλημάτων του.
Τι λέτε, να της το ρίξω δαγκωτό (τα δόντια μου είναι πεντάγερα) και κατάμαυρο φυσικά (σαν το 20ευρο);;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ΚΕΝΤΡΙ είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...
Όμως αν το σχόλιό σας είναι χυδαίο, μην σας κακοφανεί αν δεν δημοσιευτεί...